Agnieszka Gajzler przeszła z Dentsu Aegis Network Polska do TVN Media

Agnieszka Gajzler rozpoczęła pracę w biurze reklamy TVN Media na stanowisku dyrektor ds. strategii i rozwoju digital. Ostatnio pracowała w Dentsu Aegis Network Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Gajzler przeszła z Dentsu Aegis Network Polska do TVN Media
Agnieszka Gajzler

Funkcja objęta przez Agnieszkę Gajzler jest nowym stanowiskiem w TVN Media.

- Naszym największym wyzwaniem komercyjnym jest zidentyfikowanie i wykorzystanie możliwości, jakie dla telewizji tworzy dziś i w przyszłości digital. Zadaniem Agnieszki Gajzler będzie intensyfikacja rozwoju grupy w obszarach przez nas eksploatowanych oraz budowa nowych rozwiązań tam, gdzie nas jeszcze nie ma - mówi Piotr Tyborowicz, dyrektor TVN Media i członek zarządu TVN i Discovery Polska.

Agnieszka Gajzler przeszła z Dentsu Aegis Network

Gajzler do TVN Media przeszła z grupy Dentsu Aegis Network Polska, z którą związana była od początku 2014 roku. Przez pierwsze dwa lata była tam vice managing&innovation directorem w domu mediowym Carat. Przez kolejne dwa i pół roku była chief product officerem w Dentsu Aegis Network Polska. W lutym 2016 roku została vice prezesem odpowiedzialnym za media i content w agencji Isobar.

Przed dołączeniem do Dentsu, Agnieszka Gajzler pracowała jako marketing&digital media director w Gremi Media. Była też zawodowo związana z Viacom International Media Networks i Grupą Naspers.

Agnieszka Gajzler ma ponad 15 lat doświadczenia  w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana