SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agnieszka Krzemińska dyrektorką marketingu w OsnoVa Publishing

Agnieszka Krzemińska objęła funkcję dyrektorki marketingu w wydawnictwie OsnoVa. Poprzednio przez 12 lat była związana z Edipresse Polska.

Agnieszka Krzemińska Agnieszka Krzemińska

Agnieszka Krzemińska pracuje w branży medialnej od ponad 20 lat. W Edipresse Polska na początku była odpowiedzialna za realizację i planowanie strategii tytułów lifestylowych m.in. dwutygodnika „Viva!” oraz miesięcznika „Uroda Życia”. Następnie zajmowała się promocją, produkcją oraz sprzedażą nowych projektów marketingowych m.in. spotkań Masterclass, ogólnopolskiego konkursu fotograficznego „Viva Photo Awards” czy warsztatów rozwojowych z Agnieszką Maciąg. Doświadczenie zdobywała w TVN oraz w Polsacie. - Myślę, że to nie przypadek, że zmieniam pracę w czasie pandemii. Tygodnie spędzone w domach uzmysłowiły nam wszystkim, jak ważna jest kultura i sztuka. Cieszę się, że to właśnie teraz będę mogła mieć wpływ na kształtowanie nowych projektów rozwojowych, korzystając z wiedzy i doświadczenia najbystrzejszych umysłów z różnych środowisk twórczych. Wierzę, że aktywne podejście do poszukiwania nowych rozwiązań, ułatwi dostęp do rodzimej kultury osobom, które nie korzystały z jej zasobów przed wybuchem pandemii. Stawiam na edukację, rozwój i zabawę - zaznacza Krzemińska.

Iza Bartosz, redaktor naczelna wydawnictwa OsnoVa, które istnieje na rynku od października 2018 roku podkreśla, że choć to „butikowe wydawnictwo, na koncie ma już bestsellery”. - Choćby powieść o Krystynie Skarbek autorstwa Vincenta V. Severskiego. Uznaliśmy, że to świetny moment, aby rozszerzać naszą działalność. Chcemy, aby nasze książki łączyły ludzi. Zależy nam na tym, aby wokół premier wydawniczych organizować warsztaty, spotkania, wystawy i koncerty. Z doświadczeniem Agnieszki będzie nam łatwiej wcielić to w życie - stwierdza.

Wydawnictwo OsnoVA tworzą: zarządzająca nim Iza Bartosz, redaktor naczelna OsnoVy, wcześniej sprawująca tę funkcję m.in. w wydawnictwie Czerwone i Czarne.  Prezesem zarządu jest Hanna Rydlewska, dyrektor działu digital wydawnictwa Visteria. W radzie nadzorczej zasiadają Katarzyna Kulczyk - właścicielka spółki Visteria, Justyna Markiewicz - dyrektor zarządzająca spółki Visteria, wydającej w Polsce magazyn „Vogue” i Łukasz Aksamit (dyrektor artystyczny „Vogue”), który odpowiada za artystyczną oprawę wydawnictwa.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Krzemińska dyrektorką marketingu w OsnoVa Publishing

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
beza
stawiam na zabawę? dyrektor marketingu ? czyli kupa śmiechu w czasach pandemii
0 0
odpowiedź
User
madzia
Brawo ! Korzystanie z najbystrzejszych umysłów to dobry kierunek. Znając tę Panią radzę zacząć od najbardziej bystrych:) I korekty
0 0
odpowiedź
User
madzia
Brawo ! Korzystanie z najbystrzejszych umysłów to dobry kierunek. Znając tę Panią radzę zacząć od najbardziej bystrych:) I korekty
0 0
odpowiedź