SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Radawiec dyrektorem marketingu Douglas Polska

Agnieszka Radawiec, która ostatnio była szefem komunikacji marketingowej w UPC Polska, została dyrektorem marketingu sieci perfumerii Douglas Polska.

Agnieszka RadawiecArticle

Radawiec odpowiada za stworzenie i realizację długofalowej strategii marketingowej Douglas Polska, komunikację PR, digital, social media, experiencial marketing i program lojalnościowy.

Do Douglas Polska przeszła z UPC Polska, gdzie od 2013 roku pracowała jako dyrektor komunikacji marketingowej. Wcześniej przez dwa lata była dyrektorem marketingu w Eurozecie, do którego należy m.in. Radio Zet.

W latach 2000-2010 pracowała w agencji Havas Worldwiede Warsaw (wtedu Euro RSCG Warszawa) na stanowisku client service directora.

Z naszych ustaleń wynika, że ostatnio szefem marketingu Douglas Polska była Katarzyna Manios.

Douglas Polska ma obecnie 131 perfumerii na terenie całej Polski oraz sklep internetowy douglas.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Radawiec dyrektorem marketingu Douglas Polska

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rafał
Nie była dyrektorem marketingu Eurozetu, tylko dyrektorem promocji Radia ZET. Dyrektorem marketingu był Maciek.
odpowiedź
User
Roman
ale później bła dyrektorem więc to dyrektorstwo przelało się wstecz...
odpowiedź
User
Adam K
Gratulacje :)
odpowiedź