Agnieszka Radawiec dyrektorem marketingu Douglas Polska

Agnieszka Radawiec, która ostatnio była szefem komunikacji marketingowej w UPC Polska, została dyrektorem marketingu sieci perfumerii Douglas Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Radawiec dyrektorem marketingu Douglas Polska
Agnieszka Radawiec

Radawiec odpowiada za stworzenie i realizację długofalowej strategii marketingowej Douglas Polska, komunikację PR, digital, social media, experiencial marketing i program lojalnościowy.

Do Douglas Polska przeszła z UPC Polska, gdzie od 2013 roku pracowała jako dyrektor komunikacji marketingowej. Wcześniej przez dwa lata była dyrektorem marketingu w Eurozecie, do którego należy m.in. Radio Zet.

W latach 2000-2010 pracowała w agencji Havas Worldwiede Warsaw (wtedu Euro RSCG Warszawa) na stanowisku client service directora.

Z naszych ustaleń wynika, że ostatnio szefem marketingu Douglas Polska była Katarzyna Manios.

Douglas Polska ma obecnie 131 perfumerii na terenie całej Polski oraz sklep internetowy douglas.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?