SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Sass-Szczepkowska na czele marketingu polskiego oddziału Vienna House

Agnieszka Sass-Szczepkowska dołączyła do sieci hoteli Vienna House w Polsce. Jako regional marketing manager odpowiada za działania marketingowe firmy na naszym rynku.

Agnieszka Sass-SzczepkowskaAgnieszka Sass-Szczepkowska

Agnieszka Sass-Szczepkowska na nowo utworzonym stanowisku regional marketing manager będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowej oraz budowanie świadomości marki i przygotowywanie kreatywnych kampanii promocyjnych dla sześciu obiektów Vienna House w Polsce. Będzie także odpowiedzialna za rozwój i implementację nowych pomysłów i aktywności dla branży B2B i B2C. Przejęła część obowiązków Katarzyny Strojnej-Szwaj, regional communication & social media managera, z którą na co dzień współpracuje.

- W związku z rozwojem Vienna House na polskim rynku dostrzegliśmy potrzebę wzmocnienia naszego marketingowego zespołu odpowiedzialnego za budowanie rozpoznawalności i wizerunku Vienna House w Polsce - mówi Katarzyna Niezgoda, director of sales office Poland.

Agnieszka Sass-Szczepkowska swoją karierę zawodową rozpoczęła w G+J Polska, następnie dołączyła do zespołu Burda International Polska, gdzie przez 12 lat pięła się po szczeblach kariery. Zaczynała jako specjalista ds. sprzedaży, następnie była kierownikiem w zespole wprowadzającym na rynek luksusowy magazyn InStyle oraz odpowiadała za sprzedaż i projekty specjalne 13 serwisów online, w tym ELLE.pl, Gala.pl, Nationalgeographic.pl czy Glamour.pl.

W 2017 dołączyła do zespołu Marquard Media Polska, gdzie odpowiadała za sprzedaż i tworzenie nowych rozwiązań biznesowych opartych o model 360 stopni dla marek Cosmopolitan, Harper's Bazaar, JOY i Shape.

W 2018 r. postanowiła przemodelować swoją ścieżkę kariery zawodowej i została dyrektorem PR w agencji PR Lovin', gdzie odpowiadała za relacje z mediami i influencerami, przygotowywanie strategii komunikacyjnych i organizację wydarzeń.

Jest absolwentką Uniwersytetu SWPS w Warszawie na kierunku psychologia społeczna.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Sass-Szczepkowska na czele marketingu polskiego oddziału Vienna House

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
men
sukcesu nie wróżę! Oczywiście dla firmy
odpowiedź
User
Do roboty!
Nie słyszałem o takim hotelu, a trochę jeżdżę, więc jako marketingowiec właściwie zaczyna od zera.
odpowiedź
User
?
Gdyby zdjecie siegalo odrbine nizej, tekst na pewno bylby ciekawszy. Bo tak? No co mnie to obchodzi w zasadzie, co?
odpowiedź