Agnieszka Wójcik w zarządzie Merlin Group

Do zarządu Merlin Group została powołana Agnieszka Wójcik, od połowy 2018 pracująca w firmie jako dyrektor finansowy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Wójcik w zarządzie Merlin Group

Agnieszka Wójcik została powołana do zarządu Merlin Group na kadencję upływającą 28 marca 2024 roku.

Prezesem firmy od końcówki marca ub.r. jest Anna Prymakowska (poprzednio Opala). Do zarządu powołano też wtedy Kamilę Barabasz, która zrezygnowała z tej funkcji na początku listopada.

Agnieszka Wójcik w Merlin Group od 1,5 roku

Agnieszka Wójcik pracuje w Merlin Group od czerwca 2018 roku, objęła wtedy funkcję dyrektora finansowego. Poprzednio przez osiem lat była związana z firmą Eventim, kolejno jako business controlling manager, finance senior manager i dyrektor finansowy. Odpowiadała tam m.in. za rozwój firm, w tym fuzje i przejęcia, finansowanie i sprawy podatkowe, a także planowanie i kontrolę.

Natomiast w latach 2006-2020 pracowała w Empiku jako finance project manager i kontroler finansowy.

Ukończyła finanse i rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie oraz podyplomowo audyt i rewizję finansową na Uniwersytecie Warszawskim.

Do Merlin Group należą sklepy internetowe Merlin.pl, Topmall.ua, CDP.pl, Nieprzeczytane.pl, Profit24.pl, Smarkacz.pl i Mestro.pl. W 2018 roku firma przy 63,03 mln zł przychodów miała 20,91 mln zł straty operacyjnej i 28,52 mln zł straty netto. Natomiast w pierwszych trzech kwartałach ub.r. zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 52,2 proc. do 45,4 mln zł oraz 27 mln zł straty netto.

Pod koniec grudnia walne zgromadzenie Merlin Group zgodziło się na obniżenie kapitału zakładowego w celu częściowego pokrycia strat oraz emisję do 240 mln nowych akcji bez prawa poboru przez obecnych akcjonariuszy.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol