Agora, TP i Ipsos rozpoczynają polską edycję badania WIP

Ipsos na zlecenie Agory i Grupy TP realizuje pierwszą w Polsce edycję badania World Internet Project. Obejmuje ono wpływ internetu na zjawiska społeczne, ekonomiczne i polityczne.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ipsos realizuje badanie World Internet Project metodą wywiadów osobistych i telefonicznych na dwutysięcznej próbie respondentów. Ankietowani odpowiadają na pytania dotyczące internetu, m.in. czasu i sposobu konsumpcji mediów internetowych, bezpieczeństwa w sieci, kontaktów z otoczeniem społecznym, wpływu internetu na świadomość respondentów odnośnie życia publicznego czy wiarygodności informacji. Wyniki badania zostaną zaprezentowane na początku lipca podczas międzynarodowego forum WIP w Lizbonie.

Tym samym Polska dołącza do grona krajów zaangażowanych w World Internet Project, który na świecie prowadzony jest od 1999 roku. Następuje to w ramach inicjatywy Grupy TP i Agory, która została wyłącznym polskim partnerem projektu. Agora jest też koordynatorem badania, a eksperci z działu badań i analiz portalu Gazeta.pl wraz z zespołem współpracowników przeanalizują zgromadzony materiał i przygotują końcowy raport.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style