SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agora wprowadza mTarget

Pion Prasy Bezpłatnej Agory SA wprowadza nową usługę - mTarget. Wjej ramach klientom oferowana będzie możliwość realizowania działańz zakresu ambient media i BTL.

Usługi mTarget będą obejmowały szeroko pojęte działania BTL,zarówno z wykorzystaniem brandu "Metro" jak również firmowanemarkami klientów. Podstawowym zadaniem stawianym przed mTarget jestprecyzyjne docieranie do określonych grup celowych w najbardziejefektywny sposób. To zadanie mają spełnić dystrybucja targetowana,mini eventy oraz custom publishing.

mTarget został wyodrębniony z Działu Projektów Specjalnych"Metra". Podlega Magdalenie Bulak, kierownikowi ds. projektówspecjalnych.

Usługa stanowi kolejny element budowania synergii mediów Agory.Akcje ambient i BTL uzupełniają bowiem niestandardowe kampanie iposzerzają możliwości samplingowe w mediach spółki.

Dołącz do dyskusji: Agora wprowadza mTarget

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl