SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agora zadowolona z Next.gazeta.pl. Mogą pojawić się zagraniczne treści

W połowie marca br. wystartował serwis biznesowo-technologiczny Next.gazeta.pl, który zastąpił działy o technologii i pieniądzach portalu Gazeta.pl. Po dwóch miesiącach Agora jest zadowolona z projektu i osiąganych wyników, ale być może zainwestuje w dodatkowy kontent.

Rafał HirschArticle

- Jesteśmy zadowoleni z Next.Gazeta.pl - zarówno z prezentowanych treści, jak i z osiąganych wyników. Ten projekt rozwija się zgodnie z planem. Cały czas oczywiście przyglądamy się jego postępom i wyciągamy wnioski - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory. Wydawca nie podaje dokładnych wyników serwisu.

Portal Next.gazeta.pl opiera się na trzech sekcjach tematycznych: Biznes, Technologie i Rozwój. W segmencie Biznes znajdują się najważniejsze wydarzenia ekonomiczne, własne opinie ekspertów, rankingi, tematy konsumenckie i ciekawe biznesowe historie sukcesów i porażek.

W dziale Technologie publikowane są materiały o najnowszych gadżetach, a także porady i analizy dotyczące największych technologicznych marek na świecie. Z kolei sekcja Rozwój dotyczy głównie kariery, pracy, relacji ze współpracownikami, pracownikami i szefami. Redaktorem naczelnym Next.gazeta.pl jest Rafał Hirsch.

W serwisie publikowane są głównie artykuły, ale redakcja Next.gazeta.pl poszukuje dziennikarzy z doświadczeniem w kręceniu materiałów wideo, a w ogłoszeniach rekrutacyjnych sugeruje kandydatom, że będą występować przed kamerą.

- Nie wykluczamy publikowania takich treści, jeżeli uznamy, że mogłyby wzbogacić ten projekt - zaznacza Bartosz Hojka. Dotyczy to również tłumaczeń zagranicznych tekstów, które pojawiają się w konkurencyjnym Business Insider Polska, należącego do Grupy Onet-RASP.
 
Przypomnijmy, że Agora przygotowywała się do uruchomienia polskiej wersji Business Insidera. W listopadzie ub.r. wydawca zrezygnował z uruchomienia serwisu , po tym jak globalnie jego właścicielem został Axel Springer, przejmując dwa miesiące wcześniej 88 proc. udziałów w portalu. Po transakcji Agora deklarowała, że przejęcie nie ma wpływu na plany uruchomienia BI Polska.

Według badania gemiusAudience, w kwietniu br. serwisy Grupy Gazeta.pl zanotowała 16 181 788 realnych użytkowników, co dało 62,68 proc. zasięgu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agora zadowolona z Next.gazeta.pl. Mogą pojawić się zagraniczne treści

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
to jest najważniejsze
To właśnie jest najważniejsze. Żeby Agora była zadowolona.
odpowiedź
User
ViG
Treści technologiczne, IT nadal na miernym poziomie. Do Ars Technica, theverge się nie umywają, zresztą jak 95% polskich serwisów. Zbyt często są to płytkie rzeczy, mało pogłębione, może dlatego ze nie sięga się po ludzi z wiedzą, doświadczeniem (może starym prasowym). Do tego pisze się przeważnie o tym co inni w tej danej chwili, mało inwencji. No i sposób czasami jakby to było zdanie wyłącznie jednej strony np. producenta, wydawcy, branży za mało spojrzenia z innej strony pro konsumenckiej itd.
odpowiedź
User
BeK
Ja tez jestem zadowolony. Tego nie da sie czytac. Tresci biznesowe i technologiczne sa dla matolkow, ktorzy jednak sie nimi nie interesuja.
odpowiedź