Agora zarobiła w internecie 9 proc. więcej niż rok wcześniej

Przychody Agory z segmentu internetowego w I kwartale bieżącego roku wyniosły 21,2 mln zł, czyli o 8,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Ponad 60 proc. tej sumy stanowią wpływy z reklam.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Na 21,2 mln przychodów pionu internetowego Agory od stycznia do marca bieżącego roku składa się przede wszystkim 13,3 mln zł ze sprzedaży reklam oraz 5,6 mln zł z ogłoszeń w wortalach. 3,3 mln zł wpływów spółki pochodzi z działalności Trader.com – 0,7 mln zł z reklam, a 2,6 mln zł – z ogłoszeń w wortalach.

grafika

W minionym kwartale EBITDA operacyjna internetowego pionu Agory „wyszła na plus” w porównaniu z I kwartałem 2009 roku, osiągając wartość 1,8 mln zł (8,5 proc.). Jednocześnie spółka zmniejszyła o 1,8 proc. w skali rok do roku koszty operacyjne, ograniczając przede wszystkim o 18,6 proc. wydatki na reklamę i reprezentację.

Wyniki finansowe za I kwartał bieżącego roku podał również właśnie Onet.pl (więcej). Przychody spółki wyniosły 52 mln zł, co oznacza wzrost o 14 proc. w porównaniu z I kwartałem 2009 roku.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych