Ahava PR dla kliniki Projekt Skóra

Do grona klientów Ahava PR dołącza klinika dermatologii i medycyny estetycznej Projekt Skóra.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Ahava PR dla kliniki Projekt Skóra zajmie się całościową obsługą PR-ową, w tym kontaktem z mediami i organizacją spotkań dla dziennikarzy. Będzie koordynowała również współprace influencerskie i wszelkie niestandardowe działania komunikacyjne.

Po stronie agencji za ten obszar współpracy odpowiada Dagmara Tarka – PR manager.

Agencja poprowadzi dla klienta również serwisy społecznościowe (Facebook oraz Instagram), będzie przygotowywać treści do kampanii digital oraz zajmie się ich obsługą. Ten obszar koordynuje Patryk Krajewski - digital manager.

Agencja Ahava PR została wybrana na podstawie rekomendacji. Strony nie informują,na jaki okres została podpisana umowa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu