Akcja bilboardowa Grupy 3 dla Mokate SA

Agencja Reklamowa Grupa 3 z Krakowa wygrała przetarg na kreację kampanii billboardowej dla nowego produktu firmy Mokate - NYCoffee

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Reklamowa Grupa 3 z Krakowa wygrała przetarg na kreację kampanii billboardowej dla nowego produktu firmy Mokate - NYCoffee. Firma MOKATE od lat utrzymuje pozycję absolutnego lidera na krajowym rynku rozpuszczalnych kaw cappuccino, gdzie jej udział w obrocie wynosi od 65 do 70%. NYCoffee - najnowsza propozycja firmy Mokate - to produkt modny i nowoczesny, wysokiej jakości; przeznaczony dla ludzi towarzyskich, pełnych energii. Kawa jest łatwa w przygotowaniu - zgodnie z formułą 2+1, która oznacza kawę zabielaną + cukier, czyli 3 składniki dobrej kawy w jednej saszetce.

Akcja bilboardowa rozpoczyna się w październiku 2003 roku, a skierowana jest do kobiet i mężczyzn w wieku 16 - 30 lat, z wyższym i średnim wykształceniem, mieszkańców dużych miast prowadzących intensywne życie zawodowe i towarzyskie.

- Staraliśmy się nadać naszej propozycji charakter lekko żartobliwy, interesujący dla grupy docelowej - powiedział Stanisław Jasonek z agencji Grupa 3 - Mam nadzieję, że się nam to udało.

Grupa 3 działa na rynku od 1998 r. Specjalizuje się w działaniach BTL i Public Relations. Wśród klientów, którzy obdarzyli ją swoim zaufaniem, może wymienić firmy: Electrolux Poland, Henkel Polska, Sharp, Osram, Groupe SEB, JohnsonDiversey.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek