SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Akcja PR firmy 3M Poland

Firma 3M Poland, w związku z jubileuszem swoich dwóch produktów: 75-leciem taśmy klejącej SCOTCH i 25-leciem karteczek samoprzylepnych POST-IT realizuje szeroko zakrojony projekt PR - otwarty konkurs plastyczny pod hasłem 'M = Marzysz, Myślisz, Możesz'

Projekt będzie realizowany przez dziewięć miesięcy - od kwietnia do grudnia bieżącego roku. W Jury zasiądą znani artyści - m.in. Hanna Bakuła, Maciek Jurkowski i Marek Król.

Konkurs ma zasięg ogólnopolski. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie i wykonanie dzieła plastycznego, przedmiotu użytkowego lub ozdobnego, bądź czegokolwiek innego, co podpowie im wyobraźnia, z wykorzystaniem taśmy klejącej SCOTCH® i (lub) karteczek samoprzylepnych POST-IT®. Idea i tematyka konkursu mają podkreślać wizerunek 3M jako firmy innowacyjnej. Intencją pomysłodawców i organizatorów jest zaktywizowanie wszystkich Polaków o uzdolnieniach plastycznych i kreatywnych oraz stworzenie im niepowtarzalnej szansy na zaprezentowanie swego talentu. Ale przede wszystkim konkurs ma być świetną zabawą i rozrywką, nawiązującą do jubileuszu produktów, które znane są dziś niemal wszystkim ludziom na świecie.

Informacje o konkursie będą zamieszczone w prasie ogólnopolskiej (m.in. reklamy w Gazecie Wyborczej i Newsweeku) i regionalnej oraz portalach internetowych (Onet i Wakacje.pl). Ponadto do szkół plastycznych oraz wybranych gimnazjów rozesłane zostaną specjalne konkursowe plakaty. Dla potrzeb konkursu firma 3M Poland uruchomiła też specjalny serwis internetowy.

Ze strony firmy 3M Poland projekt nadzorują: Ilona Gajewska (Corporate Marketing & PR Senior Coordinator) oraz Małgorzata Bogucka (Senior Marketing Coordinator Consumer & Office). Całość koordynuje agencja Event Public Relations, której autorstwa jest pomysł i koncepcja konkursu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Akcja PR firmy 3M Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl