Aktualizacja oprogramowania dekoderów Canal+ nie rozwiązała problemu

W środę Canal+ rozesłał oprogramowanie na kolejne dekodery 4K UltraBox+ z serii JADA. Zapowiadany soft miał rozwiązać problem z pikselozą podczas oglądania kanałów, ale tak nie stało się we wszystkich przypadkach. Przedstawiciel Canal+ Polska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zachęca klientów dalej borykających się z błędem do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Aktualizacja oprogramowania dekoderów Canal+ nie rozwiązała problemu
Dekoder 4K UltraBox+

Klienci drugiej co do wielkości platformy cyfrowej z dekoderami 4K UltraBox+  skarżą się na pikselozę od początku roku. W tym czasie doszło do kilku aktualizacji oprogramowania, które miały wyeliminować usterkę, ale tak się nie stało.

W maju rzecznik prasowy Canal+ Polska Piotr Kaniowski informował Wirtualnemedia.pl, że problem dotyczy niewielkiej części abonentów. Firma otrzymała ponad 200 takich zgłoszeń na kilkaset tysięcy urządzeń. Część klientów reklamowała błąd i uzyskała obniżkę opłaty abonamentowej.

- Zidentyfikowaliśmy już przyczynę zakłóceń i pracujemy z dostawcą oprogramowania nad wprowadzeniem wymaganej poprawki. Planujemy udostępnić ją abonentom przy kolejnej aktualizacji oprogramowania, co jest planowane na lipiec tego roku. Abonentów, których dotknął opisywany problem najmocniej przepraszamy i prosimy o kontakt z biurem obsługi Klienta, gdzie będziemy mogli zaproponować rozwiązanie - tłumaczył Kaniowski.

Rozwiązaniem wymiana dekodera

Użytkownicy serwisu forum.satkurier.pl twierdzą, że mimo ostatniej aktualizacji oprogramowania, pikseloza podczas oglądania telewizji na żywo i odtwarzania nagrań dalej występuje. Tylko część abonentów twierdzi, że zjawisko pojawia się rzadziej. U niektórych dzieje się tak w godzinach wieczornych (21-23), raz na godzinę.

Po najnowszej aktualizacji miały też wystąpić problemy z połączeniem internetowym dekodera i zacinaniem się elektronicznego przewodnika po programach (EPG). Tylko częściową poprawę zauważyli też posiadacze sprzętów, które przeszły aktualizację przed tygodniem.

Co w takiej sytuacji firma zaleca abonentom? - Kontakt z naszym BOK, które zaproponuje odpowiednie rozwiązanie – tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Kaniowski z Canal+ Polska. Biuro Obsługi Klienta może wymienić dekoder na model, który nie boryka się z takim problemem technicznym. Platforma cyfrowa oferuje także dekodery 4K Dualbox+ czy WifiBox+. Dostęp do oferty satelitarnej jest możliwy także za pomocą modułów CAM CI+.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]