Aldi w nowej kampanii promuje świeżość

Sieć sklepów Aldi ruszyła z nową kampanią promocyjną, której motywem przewodnim jest świeżość. W ramach kampanii stworzony został specjalny koncept wizualny – logo „Świeże z Aldi”, którym oznaczane będą produkty z kategorii warzywa i owoce, pieczywo, mięso, ryby oraz nabiał.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kampania zasięgiem obejmuje outdoor, POS, radio oraz internet. - Sezon letni to doskonała okazja do wyeksponowania świeżego asortymentu i pokazania klientom, jak na co dzień dbamy o to, aby do ich domów trafiały wysokiej jakości, świeże produkty. W Aldi wierzymy bowiem, że  troska o świeżość produktów to troska o zdrowie i dobre samopoczucie naszych klientów i ich rodzin– wyjaśnia Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji Aldi Polska. - Wiemy, że świeżych produktów nie kupuje się na zapas, dlatego codzienna kontrola jest dla nas kluczowa. Chcemy, aby klienci utożsamiali naszą markę ze świeżością, by ich naturalnym wyborem codziennych zakupów były właśnie sklepy Aldi, w których już teraz znajdują przecież swoje ulubione przysmaki i chętnie po nie do nas wracają. Dlatego kampania świeżości jest doskonałym uzupełnieniem trwającej wciąż kampanii zbudowanej wokół Wielkiego Testu Produktów Aldi - dodaje.

grafika

W ramach kampanii, z myślą o pracownikach przygotowane zostały między innymi: film prezentujący w luźnej konwencji filozofię świeżości Aldi, ulotki czy newslettery. W pierwszym tygodniu kampanii pracownicy każdego dnia otrzymywali również świeże owoce i warzywa w ramach degustacji.

Za kompleksową komunikację kampanii, w tym opracowanie koncepcji i kreacji odpowiada Agencja Scholz&Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F i obsługująca sieć Aldi od 3 lat.

Kampanię w mediach społecznościowych prowadzi agencja The Digitals również będąca częścią Grupy S/F.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat oraz iProspect (Dentsu Aegis Network).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu