Alecs Red House dla Nisim

Polski dystrybutor kanadyjskiej marki Nisim powierzył agencji Alecs Red House zadanie wypromowania linii kosmetyków dla mężczyzn Nisim Newhair Biofactors

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Grupą docelową kampanii są mężczyźni w wieku 23-40 lat posiadający problemy z łysieniem na tle androgenowym.

Główne medium prasowe wykorzystane w kampanii to miesięcznik 'Total Fun'.

Agencja odpowiedzialna jest także za stworzenie strony internetowej dystrybutora oraz aktywizację sprzedaży w Internecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały