SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Alecs Red House dla Nisim

Polski dystrybutor kanadyjskiej marki Nisim powierzył agencji Alecs Red House zadanie wypromowania linii kosmetyków dla mężczyzn Nisim Newhair Biofactors

Grupą docelową kampanii są mężczyźni w wieku 23-40 lat posiadający problemy z łysieniem na tle androgenowym.

Główne medium prasowe wykorzystane w kampanii to miesięcznik 'Total Fun'.

Agencja odpowiedzialna jest także za stworzenie strony internetowej dystrybutora oraz aktywizację sprzedaży w Internecie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Alecs Red House dla Nisim

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl