SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aleksandra Gawlas-Wilińska na czele działu digital & e-commerce w Henkel Polska

Aleksandra Gawlas-Wilińska objęła stanowisko dyrektora nowego działu digital & e-commerce w Henkel Polska (właściciel takich marek, jak E, Silan). Powstał on w strukturach sektora Laundry & Home Care (środki do prania i czystości) i ma wspierać marki w budowaniu ich obecności online.

Aleksandra Gawlas-WilińskaAleksandra Gawlas-Wilińska

Jak podano w komunikacie "tworzenie działów digital & e-commerce to nowa inicjatywa Henkla o zasięgu globalnym, realizowana na wybranych rynkach". Polska jest drugim po Niemczech rynkiem, na którym połączono w jednym dziale kompetencje specjalistów od digitalowego marketingu i e-commerce.

"Dzięki synergii działań w obu tych obszarach marki Henkla mają uzyskać lepsze wsparcie i lepszą widoczność online, a inwestycje digitalowe będą przekierowywane tam, gdzie jeszcze skuteczniej przełożą się na decyzje zakupowe Polaków. Nowa struktura odzwierciedla zmiany zachowań konsumenckich, które zachodzą na polskim rynku od początku pandemii, a które przekładają się na dynamiczny wzrost rynku e-commerce"- uzasadnia firma w wydanym komunikacie.

Na czele nowo utworzonego działu stanęła Aleksandra Gawlas-Wilińska, która ma doświadczenie pracy w marketingu i w sprzedaży. Odpowiada za działania zmierzające do zdefiniowania strategii rozwoju marek z obszaru środków do prania i czystości (LHC) w obszarze online, za planowanie i egzekucję inwestycji digitalowych, realizację planu sprzedażowego klientów z kategorii Pure Players i Brick & Clicks oraz za rozwój nowej platformy e-CRMowej.

– W naszym zespole będziemy działać według schematu „Test & Learn”. W świecie online jesteśmy w stanie testować wiele rozwiązań, które następnie możemy w bardzo krótkim czasie optymalizować pod kątem ich efektywności. Możemy tworzyć różne kreacje, sprawdzać ich skuteczność i w krótkim czasie decydować się na emisję tych najlepszych, które będą najskuteczniej przekładać się na pożądane zachowania konsumenckie w danej grupie docelowej – powiedziała Aleksandra Gawlas-Wilińska.

Aleksandra Gawlas-Wilińska pracuje w Henkel Polska od 2012 roku. Pracę tu rozpoczynała w zespole marketingu w dziale Laundry & Home Care, jako brand manager marki Silan, a następnie również marki E. Potem awansowała na stanowisko senior brand managera i była odpowiedzialna za całą kategorię specjalistycznych środków do prania w Polsce.

Dołącz do dyskusji: Aleksandra Gawlas-Wilińska na czele działu digital & e-commerce w Henkel Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl