Aleksandra Gieracka i Piotr Barejka we „Wprost”

Do redakcji portalu internetowego tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media) dołączyli Aleksandra Gieracka i Piotr Barejka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Aleksandra Gieracka i Piotr Barejka we „Wprost”
Piotr Barejka i Aleksandra Gieracka

- Chcemy wciąż rozwijać serwis jako źródło wiarygodnych informacji i wartościowych opinii, a nowi dziennikarze w dziale Wiadomości to bezsprzeczne wzmocnienie tej misji - komentuje redaktor naczelny „Wprost” Robert Feluś.

Według badania Mediapanel w czerwcu br. Wprost.pl zanotował 5,61 mln użytkowników i 19,29 proc. zasięgu. Od maja ub.r. tygodnik „Wprost” ukazuje się tylko w wersji cyfrowej.

Aleksandra Gieracka ostatnio pracowała w Polityce Insight jako analityczka w dziale politycznym. Wcześniej przez ponad pięć lat była związana z Interią jako redaktorka i wydawczyni serwisu Wydarzenia. Ukończyła politologię na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Piotr Barejka ostatnio był związany z Radiem TOK FM, a przedtem przez ponad trzy lata pracował w portalu Wirtualna Polska, pisał m.in. reportaże. Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/eliza-olczyk-dziennikarka-wprost,7170107094435969a ##

W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, do której należy też wydawca tygodnika „Do Rzeczy”, zanotowała spadek przychodów o 24 proc. do 13,03 mln zł oraz wzrost zysku netto z 638 tys. zł do 4,52 mln zł.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia