Aleksandra Gieracka i Piotr Barejka we „Wprost”

Do redakcji portalu internetowego tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media) dołączyli Aleksandra Gieracka i Piotr Barejka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Aleksandra Gieracka i Piotr Barejka we „Wprost”
Piotr Barejka i Aleksandra Gieracka

- Chcemy wciąż rozwijać serwis jako źródło wiarygodnych informacji i wartościowych opinii, a nowi dziennikarze w dziale Wiadomości to bezsprzeczne wzmocnienie tej misji - komentuje redaktor naczelny „Wprost” Robert Feluś.

Według badania Mediapanel w czerwcu br. Wprost.pl zanotował 5,61 mln użytkowników i 19,29 proc. zasięgu. Od maja ub.r. tygodnik „Wprost” ukazuje się tylko w wersji cyfrowej.

Aleksandra Gieracka ostatnio pracowała w Polityce Insight jako analityczka w dziale politycznym. Wcześniej przez ponad pięć lat była związana z Interią jako redaktorka i wydawczyni serwisu Wydarzenia. Ukończyła politologię na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Piotr Barejka ostatnio był związany z Radiem TOK FM, a przedtem przez ponad trzy lata pracował w portalu Wirtualna Polska, pisał m.in. reportaże. Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/eliza-olczyk-dziennikarka-wprost,7170107094435969a ##

W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, do której należy też wydawca tygodnika „Do Rzeczy”, zanotowała spadek przychodów o 24 proc. do 13,03 mln zł oraz wzrost zysku netto z 638 tys. zł do 4,52 mln zł.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat