Aleksandra Janowska-Wojtulewicz: z Plej do San Markos

Aleksandra Janowska-Wojtulewicz dołączyła do agencji San Markos obejmując stanowisko head of art. Ostatnio pracowała w agencji Plej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aleksandra Janowska-Wojtulewicz: z Plej do San Markos
Aleksandra Janowska-Wojtulewicz

Przez ostatnie trzy lata Aleksandra Janowska-Wojtulewicz pracowała w agencji marketingu zintegrowanego Plej, w której pełniła funkcję creative group head.

Z branżą marketingową związana jest od 15 lat. Wcześniej pracowała w firmach Delikatessen Agentur für Marken und Design GmbH, Brand Support, Red8 Advertising oraz AWR Wprost. Realizowała projekty z zakresu marketingu zintegrowanego, pracując dla takich marek jak Coca-Cola, Wedel, Milka, Play, Peugeot, H&M i wielu innych.

Jest absolwentką Wydziału Projektowania Graficznego Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych