SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aleksandra Jusińska i Zuzanna Stefańska awansowały w LiquidThread

Aleksandra Jusińska dotychczasowa traffic manager awansowała na stanowisko process excellence manager, a Zuzanna Stefańska z zespołu content solutions została content solutions managerką w agencji LiquidThread (Publicis Groupe).

Aleksandra Jusińska ma 8 lat doświadczenia w planowaniu i wdrażaniu procesów oraz trafficu, zarówno po stronie agencji kreatywnych, jak i w obszarze startupów. Pracowała m.in. w agencji K2 oraz w wytwórni muzycznej Sony Music Poland.

Do LiquidThread dołączyła 3,5 roku temu, żeby objąć stanowisko traffic managerki. Przez 3 lata wprowadziła nową rolę i wdrożyła procesy usprawniające pracę między zespołami Integrated Communication i Creative Studio. Działa też w X-teamie Music Marketingu, prowadzi podcasty wewnątrz agencyjne z ekspertami.

Obecnie w nowej roli process excellence managerki, będzie odpowiedzialna za umacnianie kultury współpracy, optymalizację obecnych i wprowadzanie nowych procesów agencyjnych, wdrażanie nowych narzędzi, nadzorowanie płynnej komunikacji między wszystkimi działami agencji np. poprzez szkolenia nowych pracowników oraz podcasty, które pełnią rolę edukacyjną. Aleksandra zajmie się też dalszym rozwojem oferty i kompetencji LiquidThread w obszarze Music Marketingu.

Zuzanna Stefańska ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Dziennikarstwo i Medioznawstwo, ze specjalizacją PR i Reklama. Ma 7 lat doświadczenia w realizacji projektów contentowych. Pracę w tym obszarze zaczynała w redakcji Wirtualnej Polski w dziale Lifestyle (wideo). Następnie dołączyła do działu Content Solutions agencji LiquidThread, w którym pracuje od 6 lat. W swoim portfolio ma realizacje m.in. dla takich marek jak BLIK, Allegro, McCormick. Projekty przez nią współtworzone w zespole LiquidThread wielokrotnie odnosiły sukcesy w najważniejszych konkursach branżowych np. Allegro „Gogglebox. Przed Telewizorem” (branded content inception) otrzymał brązową statuetkę w konkursie Innovation, projekt Shopsharing dla marki BLIK w 2021 roku zdobył srebrną i brązową statuetkę Effie, dwa brązy Mixx Awards oraz brąz w konkursie Innovation.  

Na nowym stanowisku jest odpowiedzialna za planowanie oraz realizację projektów branded contentowych zarówno w kanałach offline oraz online, zarządzanie zespołem, który odpowiada za przygotowanie rekomendacji oraz realizacje działań z obszarów takich jak: lokowanie produktu, marketing muzyczny czy digital paid products. Dodatkowo zajmuje się w LiquidThread rozwojem obszaru podcastowego. Na swoim koncie wraz z zespołem ma już kilka zrealizowanych kampanii we współpracy z twórcami podcastowymi, takich jak Prezent Sprofilowany dla Allegro czy Podcast dobrze przyprawiony dla marki Kamis.

 

 

Dołącz do dyskusji: Aleksandra Jusińska i Zuzanna Stefańska awansowały w LiquidThread

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl