Aleksandra Rutkowska head of influencer marketing w Grupie Streetcom

Do zespołu Grupy Streetcom  dołączyła Aleksandra Rutkowska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aleksandra Rutkowska head of influencer marketing w Grupie Streetcom
Aleksandra Rutkowska

Rutkowska na stanowisku head of influencer marketing odpowiada za koordynację projektów i zarządzanie teamem agencji Hash FM.

W zakresie jej odpowiedzialności jest także tworzenie strategii oraz szkolenia i doradztwo zarówno dla klientów, jak i zespołu.

Aleksandra Rutkowska, w branży mediowej pracuje od ponad 10 lat, a influencer marketingiem zajmuje się od ponad 5 lat. Doświadczenie zdobywała, pracując zarówno po stronie agencji, jak i domów mediowych (K2, Mullenlowe), czy wydawców (Agora, Interia). Przez ostatnie 2 lata tworzyła komórkę influencer marketingu w Mullenlowe Group pracując z klientami z branży beauty, ubezpieczeniowej, FMCG oraz finansowej.

Agencja Hash FM zrzesza ponad 5000 twórców: youtuberów, instagramerów, tiktokerów i blogerów, w ostatnim roku zrealizowała projekty dla takich firm jak Barbora, Brown Formann, Sarantis, CEDC, Avon czy Nestle. W ramach agencji Hash FM funkcjonuje także Fameshop - pierwszy sklep dla tylko dla influencerów.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana