SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aleksandra Szywilewska kierownikiem działu marketingu w Lidl Polska

Aleksandra Szywilewska została nowym kierownikiem działu marketingu w sieci sklepów Lidl Polska. Poprzednio funkcję tą pełnił Filip Fiedorow, który obecnie jest dyrektorem marketingu IKEA Retail.

Aleksandra SzywilewskaArticle

Aleksandra Szywilewska została kierownikiem działu marketingu w wyniku wewnętrznego awansu w firmie. W Lidl Polska pracuje bowiem od 2012 roku. Kierowała realizacją wielu projektów marketingowych Lidla, takich jak: „Chrupiące z pieca”, kampanie modowe „See you in…” czy pierwszej wydanej przez Lidla książki „Pascal vs Okrasa”.

Wcześniej pracowała w dziale marketingu firmy Sano. Jest absolwentką  Uniwersytetu Przyrodniczego oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.

Ostatnio szefem marketingu Lidl Polska był Filip Fiedorow, który stanowisko to zajmował od 2013 roku. W sierpniu br. został dyrektorem marketingu w IKEA Retail w Polsce.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Aleksandra Szywilewska kierownikiem działu marketingu w Lidl Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick22
Ale z promocją ze Stikeez ze Star Warsów, rozbiła bank. Skusiła ludzi do sklepu pięknymi reklamami a w zamian wcisnęła ludziom jakieś gumowe niewiadomo co. Mistrzostwo!
odpowiedź