Aleph rozpoczyna współpracę z Formułą 1

Firma Aleph, działająca w reklamie cyfrowej została partnerem Formuły 1: Stake F1 Team KICK Sauber. Jak twierdzą obie strony umowy, to partnerstwo to nie tylko sponsoring i branding, ale też dzielenie i rozwijanie wspólnych wartości oraz biznesowych wizji.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Aleph rozpoczyna współpracę z Formułą 1

Podobnie jak Aleph, Formuła 1 jest globalną platformą, jednoczącą widzów i kibiców na wszystkich kontynentach i łączącą rynki, dzięki innowacjom i wiedzy specjalistycznej. Dzięki 24 wyścigom na całym świecie, F1 odzwierciedla zaangażowanie Aleph w łączenie różnorodnych rynków i kultur, umożliwiając rozwój gospodarek cyfrowych na całym świecie - podano w komunikacie. 

Od ponad dwóch dekad Aleph przełamuje bariery, otwiera nowe granice w reklamie cyfrowej i zapewnia firmom w większości zakątków świata dostęp do narzędzi niezbędnych do osiągania sukcesów biznesowych. Partnerstwo z zespołem Stake F1 Team KICK Sauber jest odzwierciedleniem tej misji. Podobnie jak zespół F1, Aleph działa w środowisku ciągłych zmian, wymagającym zdolności adaptacji, precyzji i sposobu myślenia, które postrzega wyzwania jako szanse.

– To partnerstwo to coś więcej niż sponsoring; to odzwierciedlenie tego, kim jesteśmy. Stake F1 Team KICK Sauber i Aleph łączy to samo podejście – ciągłe przesuwanie granic, ciągłe innowacje, ciągłe patrzenie w przyszłość. Podobnie jak zespół F1, rozwijamy się w środowisku nieustającej transformacji, gdzie elastyczność i strategiczne myślenie decydują o sukcesie. Od pokonywania wyzwań, po osiąganie nowych wyżyn, widzimy w Stake F1 Team KICK Sauber partnera, który uosabia te same wartości, które napędzają Aleph od lat – mówi Gaston Taratuta, CEO Aleph.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami