SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Alexandra Alińska z Partner of Promotion do Aliganza Fashion Agency

Do zespołu agencji Aliganza Fashion Agency dołączyła Alexandra Alińska, poprzednio związana z agencją Partner of Promotion.

Alexandra Alińska jako client lead odpowiada za komunikację i PR marek takich jak Skechers, Deichmann, Monki i TOMS.

Poprzednio związana była z agencją Partner od Promotion. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała, współorganizując Forum Ekonomiczne w Krynicy i Europejski Kongres Samorządowców, gdzie m.in. brała udział w tworzeniu programu merytorycznego konferencji. W przeszłości była również stażystką polskiej ambasady w Sztokolmie. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Alińska zastąpiła Paulinę Janiszewską, która odeszła z agencji.
 

Dołącz do dyskusji: Alexandra Alińska z Partner of Promotion do Aliganza Fashion Agency

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl