Alexia Pilavachi dyrektorką globalnego zespołu mediów w Wavemaker

Alexia Pilavachi objęła stanowisko dyrektorki globalnego zespołu mediów odpowiedzialnego za obsługę koncernu L'Oreal w agencji Wavemaker (GroupM/WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Alexia Pilavachi będzie podlegać Alexowi Altmanowi, prezesowi ds. klientów globalnych i globalnemu szefowi B2B. Będzie pracować w Londynie i kierować resztą zespołu L'Oréal Global Media z siedzibą w Paryżu.

Na stanowisku tym będzie odpowiedzialna za wspieranie rozwijającej się relacji Wavemaker i GroupM L'Oréal, kierowanie transformacją cyfrową, łączenie rynków oraz dzielenie się i skalowanie najlepszych praktyk na 30 rynkach.

Alexia Pilavachi przechodzi z Initiative (IPG Mediabrands), gdzie zajmowała stanowisko dyrektora zarządzającego, Rufus Amazon Prime Video Europe. Podczas swojej pracy tam kierowała rynkiem europejskim, zapewniając jakość i zarządzanie całą produkcją. Odegrała kluczową rolę w opracowywaniu procesów mających na celu zapewnienie większej standaryzacji na ponad 20 rynkach, aby zapewnić sukces i rozwój swojemu klientowi. W swojej ponad 20-letniej karierze Alexia Pilavachi zdobyła doświadczenie w pracy w różnych sektorach, szczególnie w rozrywce, zarządzaniu klientami i zespołami, rozwoju pozytywnej kultury i planowaniu komunikacji strategicznej. Pełniła także funkcje kierownicze w Mediacom i Starcom MediaVest Group.

Alex Altman, prezes ds. klientów globalnych i globalny szef B2B, powiedział: - Jestem podekscytowany możliwością powitania Alexii w rodzinie Wavemaker, która będzie kierować naszą długoletnią i rozwijającą się współpracą z L'Oréal. Po naszych ostatnich zwycięstwach w Egipcie, MENA, Pakistanie i Tajlandii niezwykle ważne jest dla nas powiększenie naszego zespołu, aby w dalszym ciągu wspierać L'Oréal oraz jej wymagania strategiczne i rozwojowe. Bogata wiedza i doświadczenie Alexii będą ogromnym atutem w zapewnianiu rewolucyjnego wzrostu L'Oréal.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu