Alfa Communications i More Bananas zajmą się kampanią o HIV/AIDS

Konsorcjum agencji Alfa Communications i More Banans wygrało przetarg Krajowego Centrum ds. AIDS dotyczący zaplanowania i przeprowadzenia  w  internecie  ogólnopolskiej  kampanii  społecznej  pn.  „Czy  wiesz,  że...”, dotyczącej problematyki HIV/AIDS oraz innych  zakażeń  przenoszonych drogą płciową - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Alfa Communications i More Bananas zajmą się kampanią o HIV/AIDS
fot. materiały prasowe

Oferty w przetargu- oprócz wybranych agencji Alfa Communications i More Bananas - złożyły agencje: Five Media, Aplan Media, DigiLab i konsorcjum Euvic Media z DSK.

Działania reklamowe będą skierowane do osób między 18 a 49 rokiem życia, kobiet w ciąży i ich partnerów, osób dorosłych podejmujących kontakty seksualne bez zabezpieczenia (prezerwatywy) z partnerem, którego status serologiczny jest nieznany, osób dorosłych, których styl życia związany jest ze zmianą co najmniej jednego partnera seksualnego (np. wejście w nowy związek, zakończenie starego związku, kontakty seksualne także z kimś innym niż aktualny partner w trakcie trwania związku), a także osób zakażonych HIV i chorych na AIDS oraz ich partnerów.

Akcja ma nie tylko informować o HIV i AIDS, ale też promować stronę internetową aids.gov.pl, poradnię internetową oraz bezpłatny telefon zaufania HIV/AIDS: 800 888 448.

Kampania ma być zarazem kampanią edukacyjną (informacyjną) i promocyjną. Ma łączyć element zdobywania wiedzy z elementami zmiany zachowań. Zmiana postępowania może nastąpić tylko wtedy, gdy odbiorcy będą wiedzieli dlaczego i jak mają swoje zachowania zmienić, stąd potrzeba komponentu edukacyjnego z zastosowaniem podstawowego założenia zapobiegania chorobom w epidemiologii, jakim jest unikanie ryzyka lub jego minimalizowanie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów