SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Alfa Communications i More Bananas zajmą się kampanią o HIV/AIDS

Konsorcjum agencji Alfa Communications i More Banans wygrało przetarg Krajowego Centrum ds. AIDS dotyczący zaplanowania i przeprowadzenia  w  internecie  ogólnopolskiej  kampanii  społecznej  pn.  „Czy  wiesz,  że...”, dotyczącej problematyki HIV/AIDS oraz innych  zakażeń  przenoszonych drogą płciową - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

fot. materiały prasoweArticle

Zaplanowana przez Krajowe Centrum ds. AIDS ogólnopolska internetowa kampania społeczna "Czy wiesz, że..." potrwa trzy tygodnie. Jej budżet wynosi 205 tys. zł.

Oferty w przetargu- oprócz wybranych agencji Alfa Communications i More Bananas - złożyły agencje: Five Media, Aplan Media, DigiLab i konsorcjum Euvic Media z DSK.

Działania reklamowe będą skierowane do osób między 18 a 49 rokiem życia, kobiet w ciąży i ich partnerów, osób dorosłych podejmujących kontakty seksualne bez zabezpieczenia (prezerwatywy) z partnerem, którego status serologiczny jest nieznany, osób dorosłych, których styl życia związany jest ze zmianą co najmniej jednego partnera seksualnego (np. wejście w nowy związek, zakończenie starego związku, kontakty seksualne także z kimś innym niż aktualny partner w trakcie trwania związku), a także osób zakażonych HIV i chorych na AIDS oraz ich partnerów.

Akcja ma nie tylko informować o HIV i AIDS, ale też promować stronę internetową aids.gov.pl, poradnię internetową oraz bezpłatny telefon zaufania HIV/AIDS: 800 888 448.

Kampania ma być zarazem kampanią edukacyjną (informacyjną) i promocyjną. Ma łączyć element zdobywania wiedzy z elementami zmiany zachowań. Zmiana postępowania może nastąpić tylko wtedy, gdy odbiorcy będą wiedzieli dlaczego i jak mają swoje zachowania zmienić, stąd potrzeba komponentu edukacyjnego z zastosowaniem podstawowego założenia zapobiegania chorobom w epidemiologii, jakim jest unikanie ryzyka lub jego minimalizowanie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Alfa Communications i More Bananas zajmą się kampanią o HIV/AIDS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl