SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Alfa Communications i More Bananas zajmą się kampanią o HIV/AIDS

Konsorcjum agencji Alfa Communications i More Banans wygrało przetarg Krajowego Centrum ds. AIDS dotyczący zaplanowania i przeprowadzenia  w  internecie  ogólnopolskiej  kampanii  społecznej  pn.  „Czy  wiesz,  że...”, dotyczącej problematyki HIV/AIDS oraz innych  zakażeń  przenoszonych drogą płciową - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Zaplanowana przez Krajowe Centrum ds. AIDS ogólnopolska internetowa kampania społeczna "Czy wiesz, że..." potrwa trzy tygodnie. Jej budżet wynosi 205 tys. zł.

Oferty w przetargu- oprócz wybranych agencji Alfa Communications i More Bananas - złożyły agencje: Five Media, Aplan Media, DigiLab i konsorcjum Euvic Media z DSK.

Działania reklamowe będą skierowane do osób między 18 a 49 rokiem życia, kobiet w ciąży i ich partnerów, osób dorosłych podejmujących kontakty seksualne bez zabezpieczenia (prezerwatywy) z partnerem, którego status serologiczny jest nieznany, osób dorosłych, których styl życia związany jest ze zmianą co najmniej jednego partnera seksualnego (np. wejście w nowy związek, zakończenie starego związku, kontakty seksualne także z kimś innym niż aktualny partner w trakcie trwania związku), a także osób zakażonych HIV i chorych na AIDS oraz ich partnerów.

Akcja ma nie tylko informować o HIV i AIDS, ale też promować stronę internetową aids.gov.pl, poradnię internetową oraz bezpłatny telefon zaufania HIV/AIDS: 800 888 448.

Kampania ma być zarazem kampanią edukacyjną (informacyjną) i promocyjną. Ma łączyć element zdobywania wiedzy z elementami zmiany zachowań. Zmiana postępowania może nastąpić tylko wtedy, gdy odbiorcy będą wiedzieli dlaczego i jak mają swoje zachowania zmienić, stąd potrzeba komponentu edukacyjnego z zastosowaniem podstawowego założenia zapobiegania chorobom w epidemiologii, jakim jest unikanie ryzyka lub jego minimalizowanie.

Dołącz do dyskusji: Alfa Communications i More Bananas zajmą się kampanią o HIV/AIDS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl