Alicja Strzelczak dyrektorem marketingu tytułów wnętrzarskich w ZPR Media

Alicja Strzelczak awansowała na stanowisko dyrektora marketingu tytułów wnętrzarskich w ZPR Media. Nowe obowiązki będzie łączyć z dotychczas pełnioną funkcją szefowej marketingu tytułów parentingowych.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Strzelczak odpowiada za działania marketingowe miesięczników „Dobre Wnętrze”, „Moje mieszkanie” i „M jak mieszkanie”. Jednocześnie zajmuje się marketingiem magazynu „M jak Mama”.

Ostatnio Alicja Strzelczak prowadziła samodzielnie działania marketingowe dla magazynu „Moje mieszkanie” oraz wspierała pozostałe tytuły wnętrzarskie.

Wcześniej związana była z TVP, gdzie pełniła funkcję specjalisty ds. marketingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana