AliExpress zaoferuje polskim użytkownikom bezpłatną wysyłkę 80 proc. produktów

Chińska platforma e-commerce zapowiada aktualizację swojej polskiej wersji, w ramach pojawi się specjalne oferty produktów za 1 zł, a dla ponad 80 proc. produktów dostępna będzie darmowa wysyłka, bez minimalnej wartości zamówienia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
AliExpress zaoferuje polskim użytkownikom bezpłatną wysyłkę 80 proc. produktów

AliExpress zapowiada, że polscy użytkownicy przy zakupie wybranych produktów będą mogli również skorzystać z opcji Łączona Dostawa z gwarantowaną dostawą w ciągu 15 dni.

Z kolei oferty darmowej wysyłki z produktami za 1 zł będą koncentrować się na kategoriach takich jak Dom i Ogród, Moda i Akcesoria, a także Uroda i Zdrowie.

Polska wersja AliExpress ma zostać zaktualizowana przed nadchodzącym szczytowym sezonem sprzedaży.

- Oferowanie najlepszych ofert na rynku jest fundamentem propozycji wartości AliExpress, a łącząc bezpłatną wysyłkę w przypadku ofert z cenami już od 1 zł, chcemy zapewnić naszym polskim użytkownikom jak najlepsze doświadczenie w przygotowaniu się do sezonu świątecznego - komentuje Gary Topp, CEO na Europę Środkowo-Wschodnią w AliExpress.

Według badania Mediapanel w maju br. przeglądarkowa wersja AliExpress zanotowała 6,21 mln polskich użytkowników i 21,39 proc. zasięgu, a jego aplikacja mogilna w sierpniu miała 7,06 mln użytkowników i 24,4 proc. zasięgu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro