SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aliganza dla Toni&Guy

Fashion Agency Aliganza wygrała przetarg na obsługę brytyjskiej marki kosmetyków do pielęgnacji oraz stylizacji włosów Toni&Guy (w Polsce portfolio Unilever).

Zadaniem agencji jest stworzenie pełnego modelu aktywacji brandu dla polskiego rynku: kreatywne wprowadzenie marki na rynek, opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji, a także działania BTL oraz in-store.

Za obsługę projektów będzie odpowiedzialny zespół kierowany przez Magdę Domaciuk.

Umowę podpisano do końca 2012 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Aliganza dla Toni&Guy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl