SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Alior Bank promuje pożyczkę poduct placementem w „M jak miłość”

Alior Bank korzysta z product placementu w serialu TVP2 „M jak miłość”  w ramach kampanii promującej pożyczkę gotówkową. Akcję bank realizuje wspólnie z domem mediowym Maxus.

Article

W odcinku serialu „M jak miłość” emitowanym 17 listopada br. promowana była pożyczka gotówkowa Alior Banku. Jak wpleciono to w akcję? Pracująca w „Siedlisku” Anny (granej przez Tamarę Arciuch) w Grabinie pani Marzenka (Olga Szomańska) po skończonej pracy wychodziła z domu, trzymając pod ręką teczkę z logo Alior Banku. Powiedziała przy tym przełożonej, że właśnie „idzie spełniać swoje marzenia”. Kolejne lokowanie pożyczki Alior Banku ma pojawić się w kolejnym odcinku, który zostanie pokazany 24 listopada.

Bank wykorzystuję tę formę reklamy telewizyjnej na razie jednorazowo. - Alior Bank stale szuka niestandardowych form reklamy, które pozwolą w najbardziej efektywny sposób dotrzeć do grupy docelowej. Product placement jest właśnie takim narzędziem - daje możliwość prezentacji produktów banku poza klasycznymi blokami reklamowymi. Wybór serialu „M jak miłość” do lokowania pożyczki gotówkowej wynika z faktu, że  ma on najwyższą oglądalność spośród polskich seriali, a jego widownia jest bardzo dobrze dopasowana do grupy docelowej promowanego produktu - opisuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Magdalena Lewicka, ekspert ds. marketingu w Alior Banku.

Dodaje, że realizowane działanie ma charakter jednorazowy. Bank nie planuje na razie lokowania swoich produktów w innych programach bądź serialach, nie wyklucza jednak skorzystania z tej formy promocji w przyszłości.

Za realizację projektu związanego z „M jak miłość” odpowiada departament marketingu Alior Banku i dom mediowy Maxus.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Alior Bank promuje pożyczkę poduct placementem w „M jak miłość”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl