Alior Bank zmienia serwis transakcyjny: nowe nazwy, ekran startowy i szablony płatności

Od 14 grudnia serwis transakcyjny Alior Banku zostanie udostępniony w nowej wersji. Platforma www będzie teraz działać pod nazwą Alior Online, a aplikacja mobilna jako Alior Mobile.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Alior Bank zmienia serwis transakcyjny: nowe nazwy, ekran startowy i szablony płatności

W nowej odsłonie serwisu Alior Banku ekran bankowości internetowej będzie podzielony na części dwie części: Mój portfel i Historia. W tej pierwszej kafelki produktów zostaną zmniejszone (dzięki temu użytkownicy mają widzieć na ekranie więcej informacji) oraz pojawią się nowe opcje.

Po aktualizacji systemu oprócz salda dostępnego użytkownikom wyświetli się również saldo księgowe. Natomiast w panelu Konta Jakże Osobistego pojawi się link do zarządzania korzyściami konta. Zamiast prezentowania liczby dni pozostałych do końca lokaty, bank wyświetli klientom dokładną datę jej zapadalności.

grafika

Na ekranie szablonów, czyli zapisanych przez klientów danych odbiorców przelewów, w miejscu dotychczasowych kafelków pojawi się bardziej kompaktowy widok listy, który umożliwi wyświetlenie pełnej nazwy szablonu bez względu na jej długość. Ponadto przy każdym z szablonów widoczny będzie dostęp do najważniejszych akcji - wysłania przelewu, edycji danych szablonu oraz jego usunięcia.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/alior-bank-ikioski-darmowa-siec-wi-fi,7170814829783169a ##

Z kolei w aplikacji mobilnej odświeżony zostanie wygląd ekranu kodów BLIK oraz przelewu na telefon BLIK. Nowe ekrany mają jasne kolory i wyraźniejsze przyciski. Alior Bank podkreśla, że nie wpłynie to na funkcjonalności dostępne w aplikacji.

grafika

- Z bankowości internetowej Alior Banku korzysta coraz więcej klientów, zmieniamy system dla ich wygody. Zależy nam, aby zapewnić im jak największy komfort poprzez prostotę obsługi oraz jej intuicyjność - komentuje Piotr Łakomski, dyrektor departamentu rozwoju kanałów cyfrowych w Alior Banku.

- Zanim zdecydowaliśmy się na przebudowanie naszego systemu transakcyjnego, przeprowadziliśmy analizę sugestii, które przez ostatnie dwa lata pośrednio i bezpośrednio przez social media przekazywali nam nasi klienci. To pozwoliło na dostosowanie serwisu do oczekiwań jego użytkowników. Dodatkowo, wraz z naszym zespołem badawczym RBL_ zrealizowaliśmy serię badań, aby zweryfikować czy zaprojektowane rozwiązania spełniają te oczekiwania - wylicza.

Grupa kapitałowa Alior Bank w trzech kwartałach br. osiągnęła wzrosty przychodów odsetkowych (z 2,81 do 2,97 mld zł) oraz z prowizji i opłat (z 812,86 do 857,82 mln zł). Wynik odsetkowy zwiększył się z 2,28 do 2,43 mld zł, a wynik z prowizji i opłat zmalał z 526,03 do 501,32 mln zł, natomiast zysk netto skurczył się rok do roku z 531,11 do 272,74 mln zł, a w samym trzecim kwartale - ze 176,82 do 124,5 mln zł.

Skonsolidowane wydatki marketingowe Alior Banku w ujęciu trzech kwartałów zwiększyły się rok do roku o 2,7 proc. do 57,88 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej