All Hands Agency dla Music Declares Emergency

Agencja All Hands rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem Music Declares Emergency – międzynarodowego zrzeszenia artystów i osób z branży muzycznej zaangażowanych w walkę ze zmianami klimatu i nagłaśnianie problemu. Projekt „wzywa do pilnych działań na rzecz klimatu wykorzystując wpływ i zasięg artystów oraz ich fanów tak, by globalny problem spotkał się z globalną odpowiedzią”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
All Hands Agency dla Music Declares Emergency

Inicjatywa istnieje od lipca 2019 roku, a w listopadzie 2022 roku rozpoczęła działalność w Polsce za sprawą artystki Misi Furtak.

- Wiem, że jako branża muzyczna mamy wpływ na klimat. Jednak jednostkowe działanie wydało mi się niewystarczające. Jako organizacja możemy czerpać z doświadczeń zagranicznych oddziałów MDE, a jednocześnie badać polską sytuację i przygotowywać działania, które są najbardziej pomocne tu i teraz. Łączyć tych, którzy już stosują dobre praktyki z innymi, którzy mogą z ich doświadczenia skorzystać. Wspierać artystów, którzy chcieliby zaangażować się w zmniejszanie swojego śladu węglowego, ale nie wiedzą jak. Edukować nie tylko przedstawicieli branży, ale też słuchaczy, żeby to oni mogli swoimi konsumenckimi decyzjami wspierać wydarzenia, które temat klimatu traktują poważnie. Przed nami dużo roboty, ale jestem przekonana, że to ważny krok nie tylko dla środowiska naturalnego, ale też dla naszego, codziennego, środowiska pracy - deklaruje Misia Furtak.

All Hands zapewnia organizacji wsparcie komunikacyjne, przede wszystkim w zakresie public relations i media relations. Działania realizowane są pro bono.mówi Paweł Sławski, CEO agencji All Hands.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu