Allegro szykuje Black Week

W poniedziałek 23 listopada rusza Black Week na Allegro - ośmiodniowy festiwal promocji. Potrwa do poniedziałku 30 listopada, w ecommerce nazywanego Cyber Monday.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Allegro szykuje Black Week

Jak wynika z badania przeprowadzonego w tym roku przez Allegro i SW Research, większość respondentów uważa, że dzięki Black Friday można kupić produkty po niższych cenach niż zwykle - prawie 31 proc. respondentów uważa, że ceny są niższe we wszystkich sklepach, a 45 proc. - że ceny są niższe w niektórych sklepach, w innych na tym samym poziomie.

Prawie połowa ankietowanych (49,9 proc.) wskazała Allegro jako miejsce, w którym planuje szukać najlepszych cen. Większość z nich oczekuje rabatu od 50 proc. do 70 proc.

41 proc. ankietowanych planuje wykorzystać zbliżający się festiwal zakupów jako świetną okazję do kupienia świątecznych prezentów dla swoich bliskich.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/allegro-przekroczylo-100-mld-zl-kapitalizacji-akcje-przez-dwa-tygodnie-podrozaly-o-129-proc ##

Kobiety i mężczyźni kupują inaczej

Badanie Allegro wykazało również kilka różnic związanych z płcią respondentów. Kobiety spodziewają się najlepszych obniżek z okazji Black Friday w kategoriach produktowych obejmujących modę – ubrania / obuwie / akcesoria (56 proc.), przy czym segment ten wskazuje znacznie niższy odsetek mężczyzn. Zamiast tego, panowie najbardziej liczą na atrakcyjne oferty na sprzęty AGD / RTV (46 proc.) oraz elektronikę (42 proc.).

Oczekiwania te mogą być bezpośrednio powiązane z planowanymi wydatkami. Respondenci, którzy chcą robić zakupy podczas Black Week, zamierzają przeznaczyć na ten cel średnio 1266 zł. Jeśli jednak spojrzy się na kwoty z uwzględnieniem płci ankietowanych, badanie pokazuje, że mężczyźni planują wydać więcej (średnio 1435 zł) niż kobiety (średnio 1121 zł).

Najniższą średnią sumę na zakupy w Black Friday planują wydać najmłodsi - do 24. roku życia (952 zł). Z kolei największe wydatki, średnio 1389 zł, planują osoby w wieku 35-49 lat.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ruch-w-serwisach-e-commerce-wzrosl-o-jedna-piata-dominuje-allegro-najmocniej-w-gore-euro-com-pl-i-eobuwie ##

- Nasi konsumenci uwielbiają festiwale zakupowe, więc nie mogliśmy ich rozczarować. Black Friday i Cyber Monday zamieniają się na Allegro w Black Week - 8-dniową akcję zakupową. Nowe okazje będą pojawiać się codziennie. Łącznie od 23 do 30 listopada wspólnie ze sprzedającymi na naszej platformie, z których większość to małe i średnie firmy, zaprezentujemy ponad pół miliona ofert w specjalnych cenach. - skomentował Damian Zapłata, członek zarządu i chief commercial officer w Allegro.

Badanie zostało zlecone przez Allegro i przeprowadzone przez agencję SW Research. Dane opierają się na odpowiedziach 1021 badanych Polaków w wieku powyżej 16 lat, dopasowanych do populacji Polski pod względem wieku, płci i położenia geograficznego. Zbieranie danych odbywało się od 4 do 5 listopada 2020 r. poprzez e-ankiety za pośrednictwem paneli SW Research.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych