SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Allegro Brand Experience Agency dla warszawskiego ZOO

Od czerwca prowadzona jest kampania warszawskiego ogrodu zoologicznego „ZOOstaw, nie dokarmiaj”. Akcję przygotowała Allegro Brand Experience Agency.

Article

Warszawskie ZOO chce zwrócić uwagę na problem dokarmiania zwierząt przez odwiedzających ogród zoologiczny. Takie zachowanie powoduje problemy zdrowotne zwierząt, a nawet może prowadzić do ich śmierci. Ważne jest również poinformowanie, że zwierzaki mogą być karmione tylko przez swoich opiekunów.

Kampania obejmuje nośniki zewnętrzne na terenie Warszawy (billboardy, citylighty, monitory wewnątrz pojazdów komunikacji miejskiej). Dodatkowo przygotowano konkurs oraz materiały informacyjne do komunikacji w Warszawskim ZOO.

Na nośniki trafiły m.in. papuga – ara zielonoskrzydła, małpa – kapucynka żółtobrzucha, słoń afrykański, żubr europejski i goryl nizinny. Każde ze zwierząt jest podpisane imieniem, które faktycznie nosi jego gatunkowy odpowiednik żyjący w Warszawskim ZOO. Kreacje zawierają krótką wypowiedź zwierzaka w pierwszej osobie, opisującą jego autentyczną historię związaną z dokarmianiem oraz  konsekwencje dla zwierzaka z tym związane.

Kampania potrwa do końca roku.

Agencja odpowiadała za materiały informacyjne, KV i wszystkie kreacje wykorzystane w kampanii, Allegro przygotowało również projekty gadżetów związanych z akcją, które zostaną wykorzystane w konkursach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Allegro Brand Experience Agency dla warszawskiego ZOO

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl