SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Allegro kampanią "Ogarnij po swojemu" chce zmienić wizerunek w oczach pokolenia Z

Platforma sprzedażowa Allegro prowadzi kampanię "Ogarnij po swojemu",  której celem jest zmiana wizerunku marki w oczach przedstawicieli pokolenia Z. Reklamy pokazują młodym ludziom, że Allegro zna ich świat, rozumie potrzeby i oferuje to, czego szukają.

fot. mat. prasoweArticle

Głównym nośnikiem komunikacji jest minutowy film zrealizowany w formie manifestu. Rozpoznawalne przez pokolenie Z sytuacje i spontaniczna narracja opowiadają o tym, co dla nich najważniejsze – pasjach, marzeniach, potrzebie wyrażania siebie, budowania relacji oraz ciągłym poszukiwaniu inspiracji.

Profilowane krótkie filmy koncentrują się na konkretnych potrzebach i podkreślają główny komunikat – czegokolwiek szukasz, ogarniesz to z Allegro. Materiały video pojawiły się w kanałach social media – Tik Tok, Facebook, Instagram oraz Youtube. Dodatkowo kampanię wsparły spoty audio stworzone z myślą o platformie Spotify.
 

Za kreację reklam odpowiada agencja Ogilvy. Filmy wyreżyserował Krzysztof Grajper, za produkcję odpowiada MOON Films, za postprodukcję obrazu – Televisor, za udźwiękowienie – studio Juice. Wyborem i zakupem mediów do kampanii zajęły się agencje: Handmade, LiquidThread oraz Starcom.

Dołącz do dyskusji: Allegro kampanią "Ogarnij po swojemu" chce zmienić wizerunek w oczach pokolenia Z

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Buggi
A jaki jest obecnie wizerunek Allegro w oczach pokolenia Z że trzeba go zmieniać?
odpowiedź