SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Allianz ogłasza przetarg na kreatywny i medialny budżet

Niemiecka grupa ubezpieczeniowa Allianz rozpoczęła przegląd swoich kreatywnych i medialnych obowiązków.

Przetarg na oba budżety, warte łącznie 60 milionów funtów, ma zostać rozstrzygnięty w połowie czerwca.

Obecnie za globalny budżet kreatywny grupy odpowiada agencja BBDO Germany, a za globalny budżet medialny dom mediowy OMD, który przejął go od Initiative Media Worldwide w 2003 roku.

W ubiegłym tygodniu Allianz ogłosił, że jego zysk netto za pierwsze trzy miesiące bieżącego roku był aż o 97 procent niższy w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (spadek z 1,05 miliarda do 25 milionów funtów).

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Allianz ogłasza przetarg na kreatywny i medialny budżet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl