SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Allview: inteligentna waga SmartCare za 359 zł

Marka Allview wprowadziła do sprzedaży SmartCare - inteligentną wagę, która pozwala na całkowity pomiar składu ciała.

Article

Za pomocą wykonanej ze szkła wagi SmartCare oraz dedykowanej aplikacji, użytkownik może monitorować stan swojego zdrowia i stylu życia na przestrzeni czasu. Ponadto, na podstawie danych przesłanych przez wagę, użytkownicy mogą wybrać dzienny program aktywności fizycznej oraz odpowiednią dietę.

Waga SmartCare mierzy 14 wartości, w tym wskaźnik masy ciała, tkankę tłuszczową, tłuszcz podskórny, masę kostną i wiek metaboliczny. Wszystkie te pomiary wysyłane są za pomocą sieci Wi-Fi do dedykowanej aplikacji, która automatycznie generuje wykres stanu zdrowia i kondycji fizycznej użytkownika. Wykresy te pozwalają na tygodniową, miesięczną lub roczną analizę postępów użytkownika, w zależności od jego preferencji.

SmartCare pozwala na zaprogramowanie do 8 profili. Konta są widoczne w aplikacji dla każdego użytkownika. Waga potrafi sama wykryć, który z nich dokonuje pomiaru i automatycznie wygenerować wszystkie informacje dla dedykowanego konta.

Cena wagi Allview SmartCare wynosi 359 zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Allview: inteligentna waga SmartCare za 359 zł

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mała dygresja
Warto dodać, że zapewne te szczegółowe pomiary wielce inteligentna waga może przesłać marketingowi, a on na pewno lubi takie informacje, bo będzie mógł podsyłać użytkownikowi niezbędne środki farmaceutyczno-kosmetyczne, by ten dbał o linię, w istocie rzeczy jest to nabijanie kabzy pieniędzmi różnym koncernom i wielkim firmom, które będą mieć frajdę, że mogą zarabiać na łatwowiernym kliencie, co marketing podpowie to klient powinien zakupić ot co. W większości urządzenia typu smart czy inteligentne jak to zwał mogą zbierać/gromadzić dane i podsyłać marketingowi, ale dziwne, że jest to skrycie ukrywane przed niczego nieświadomymi użytkownikami. Chciwy marketing wynajduje coraz to ciekawsze metody aby dotrzeć do danych, na których może zarobić, jednak robi się to coraz bardziej irytujące i irracjonalne. Doskonale wie, że smartfony sprawdziły się idealnie dla oferowania treści użytkownikom i idzie krok dalej - smart technologie, internet rzeczy - im więcej rzeczy podpiętych do sieci tym więcej możliwości dotarcia do klientów i coraz szerszy dostęp do prywatnych zakamarków, które nie były dostępne, to niemal tak, jakby poprzez internet rzeczy zapewnić marketingowi bezpardonowe wejście do domu, kiedy tylko on sobie zapragnie. Marketing nie zawaha się przed niczym, przyjdą też i takie czasy, że będzie chciał wiedzieć o tym co mówimy a nawet o czym myślimy. Mniejsze cwaniactwo rodzi większe cwaniactwo.
11 8
odpowiedź
User
rapid
Ja podziękuję, szkoda wydać pieniądze na to badziewie :P
9 8
odpowiedź
User
Trix
ja waga będzie tak dopracowana jak ich telefony to strach się bać...
8 8
odpowiedź