Almanach mediów i reklamy

VFP Communications wypuściło na rynek piąte wydanie Almanachu Mediów i Reklamy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wraz z 17 numerem branżowego dwutygodnika Media i Marketing Polska wydawnictwo VFP Communications wypuściło na rynek piąte wydanie Almanachu Mediów i Reklamy. 2400 rekordów stanowi prezentacje firm z branżowego trójkąta biznesowego media - agencje reklamowe - marketerzy.

- Są to zobiektywizowane informacje tj. dane teleadresowe, nazwy i nazwiska właścicieli, opisy produktow/działalności, odbiorców/klientów, główne stanowiska, dane finansowe i handlowe - czytamy w komunikacie VFP.

W Almanachu znaleźć można dane m. in. o stacjach telewizyjnych i radiowych, dziennikach, magazynach i portalach internetowych. Także o agencjach reklamowych, domach mediowych, firmach badawczych, szkoleniowych i konsultingowych i innych, wspomagających branżę.

Tegoroczne wydanie wzbogacone zostało o kilka istotnych elementów. Nowością jest dział Marketerzy, skupiający firmy, pragnące zaznaczyć swoją obecność na rynku w roli reklamodawców. Ważną innowację stanowi indeks nazwisk, otwierający możliwość znalezienia 4000 branżowych postaci w ich macierzystych firmach. Do standardowego spisu treści dodany został spis w układzie alfabetycznym. Całość materiału zawarta jest w 41 sekcjach merytoryczych, podzielonych na 93 podsekcje; każda z sekcji opatrzona jest indeksem, a sześć posiada dodatkowe indeksy rzeczowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?