SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aluminiowa kampania wizerunkowa Audi

Ruszyła kampania wizerunkowa Audi, w ramach której agencjareklamowa Zero,2 Inżynieria Marki stworzyła przekaz billboardowy,prasowy oraz ambient.

Nietypową akcją przygotowaną przez agencję są billboardy wcałości wykonane z aluminium. Aluminiowe konstrukcje - o wymiarach6 na 3 metry - będą stałą ekspozycją w najbardziej prestiżowychmiejscach w pięciu największych miastach Polski. W Warszawie - wGalerii Mokotów, w Krakowie - w Galerii Kazimierz, w Łodzi - wManufakturze, we Wrocławiu - w Galerii Grunwaldzkiej i w Poznaniu -w Starym Browarze.

xvcxvcxvcx

W ramach kampanii agencja przygotowała również billboardyrozmieszczone w całej Polsce, na których pojawiły się cztery motywysamochodów z różnymi hasłami: "Napęd quattroâ. Przewaga Audi A5","Silnik 4.2 TDIâ. Przewaga Audi Q7", "Aluminiowa konstrukcja.Przewaga Audi R8" oraz "Adaptacyjne zawieszenie. Przewaga Audi TT".W kampanii prasowej poza powyższymi motywami dodano zdjęcie modeluA6 z headlinem "Pneumatyczne zawieszenie. Przewaga Audi A6 allroadquattro".

Kampania zostanie wsparta mailingiem.

  • Więcej informacji:
  • Audi

Dołącz do dyskusji: Aluminiowa kampania wizerunkowa Audi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl