Amazon zmienia nazwę swojej firmy reklamowej na Amazon Ads, wzorem Google i Facebooka

Pierwsza globalna, zintegrowana kampania reklamowa Amazona promująca jej działalność reklamową ujawnia zmianę nazwy firmy Amazon Advertising na Amazon Ads. Tym samym Amazon dołącza do rywali Google Ads i Facebook Ads w naturalnej nomenklaturze dla branży reklamowej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Cyfrowa agencja kreatywna Code and Theory, stworzyła kampanię, mającą pomóc reklamodawcom w zrozumieniu swoich usług, a także pomóc markom dotrzeć do klientów i nawiązać z nimi kontakt, zrozumieć ich odbiorców oraz planować, optymalizować i mierzyć strategie marketingowe.

Kampania pod hasłem "Twoja marka. Ich świat" - wykorzystuje wyrażenia i historie konsumentów z prawdziwego świata, aby odzwierciedlić nieograniczone właściwości, jakie Amazon Ads może wnieść do marek.

- Znalezienie prawdziwych insightów konsumenckich miało kluczowe znaczenie dla przekazania zdolności Amazon Ads do pomagania markom w wyjątkowym pokazywaniu się – mówi Amy Carvajal, dyrektor ds. kreatywnych w Code and Theory. - Chcieliśmy pozycjonować je jako początek czegoś lepszego, w oparciu o tradycyjne kanały reklamowe, z których większość marek nadal korzysta dzisiaj.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/amazon-w-polsce-oferta-ceny-wysylka-koszty-promocja,7170101237229697a ##

Amazon nie ujawnił swoich przychodów z reklam w kwartalnym raporcie o przychodach, ale włącza wpływy z usług reklamowych w kategorii „Inne”. W drugim kwartale br. ​​przychody koncernu w kategorii „Inne” wzrosły o 83 proc. rok do roku do 7,9 mld dolarów, „głównie dzięki ciągłemu przyspieszeniu naszego biznes reklamowy”.

Kampania Amazon Ads rozpoczęła się pod koniec zeszłego tygodnia, ale Code and Theory rozpoczęło współpracę z Amazonem na początku tego roku. Reklamy są wyświetlane w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Kanadzie, w tym na terytoriach francuskich Kanady, gdzie są tłumaczone na język francuski.

Działania reklamowe obejmują reklamy displayowe, społecznościowe, outdoor, wideo, audio i optymalizację pod kątem wyszukiwarek.

Reklamy wideo będą wyświetlane w seriach 6-sekundowych, 15-sekundowych i 30-sekundowych spotów w serwisach takich jak Ad Week, Ad Age, New York Times, Wall Street Journal, Facebook, Instagram, Spotify, Penske Media, Twitch, YouTube i LinkedIn, między innymi.

Kampania OOH będzie prowadzona w Hudson Yards, Times Square, Rockefeller Center, stacji Grand Central i innych obszarach o dużym natężeniu ruchu.

Amazon Ads w przyszłym tygodniu będzie gospodarzem swojej dorocznej konferencji. W tym roku oficjalnie nazwane wydarzenie AdCon również przybiera nową nazwę, unboxed.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych