„Ambasadorowie relaksu” w kampanii rowerów Kross Le Grand

Ruszyła wizerunkowa kampania promująca nową kolekcję rowerów miejskich firmy Kross - Le Grand. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Ambasadorowie relaksu”, odpowiadają firmy marketingowe Neon Shake i Media Choice.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Ambasadorowie relaksu” w kampanii rowerów Kross Le Grand

W ramach akcji prowadzony jest internetowy konkurs, w którym należy podać najlepszy sposób na miejski chillout. Autorzy najlepszych pomysłów wygrają rowery Le Grand i po tysiąc zł na realizację swoich koncepcji. Konkurs zaczął się 4 kwietnia i potrwa do 15 maja.

Reklamy Kross Le Grand przekonują, że rowery te inspiruje do zwolnienia tempa, a jazda nimi w miejskim otoczeniu zapewnia relaks i oderwanie od bieżących spraw. Kampania zakończy się na początku czerwca eventem we Wrocławiu.

grafika

Działania reklamowe są prowadzone na ponad 200 stronach internetowych, m.in. WP.pl, Onet.pl, Facebooku, Instagramie, YouTubie, Polskieradio.pl i w serwisach lifestylowych.

Za strategię kampanii, obsługę konkursu i kreację reklam odpowiada agencja Neon Shake, a za planowanie i zakup powierzchni reklamowych - dom mediowy Media Choice.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]