SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Amela Boubaaya szefową marketingu i komunikacji na Europę w Bentley Motors

Amela Boubaaya objęła stanowisko szefowej marketingu i komunikacji na Europę w firmie motoryzacyjnej Bentley Motors. Poprzednio pracowała w McLaren Automotive.

Article

Amela Boubaaya zastępuje na tym stanowisku Caren Jochner, która w kwietniu została szefową globalnej marki Bentley.

Boubaaya  podlega wspólnie Balazsowi Roozowi (dyrektorowi regionalnemu na Europę) i Wayne'owi  Bruce'owi (dyrektorowi komunikacji). Boubaaya i Bruce wcześniej pracowali razem w McLaren Automotive, gdzie ten ostatni był dyrektorem ds. globalnej komunikacji, zanim dołączył do Bentley w 2019 roku.

Boubaaya  spędziła 10 lat w McLaren, gdzie wcześniej zajmowała stanowiska szefa działu lifestylowego i europejskiego komunikatora oraz kierownika ds. komunikacji europejskiej i PR. Wcześniej pracowała w dziale łączności zarówno dla Infiniti Europe, jak i Renault Sport Technologies.

W swojej nowej roli Boubaaya będzie nadzorować wszystkie działania marketingowe i komunikacyjne firmy Bentley w Europie, która jest trzecim co do wielkości regionem sprzedaży grupy, stanowiącym około 20 procent globalnej sprzedaży i obejmującym 35 krajów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Amela Boubaaya szefową marketingu i komunikacji na Europę w Bentley Motors

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl