TVP przenosi show „Ameryka da się lubić” na jesień

Telewizyjna Dwójka nowy program „Ameryka da się lubić” pokaże w jesiennej ramówce, a nie - jak planowano pierwotnie - latem. Właśnie trwają zdjęcia do projektu, poprowadzi go Ida Nowakowska.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP przenosi show „Ameryka da się lubić” na jesień
Ida Nowakowska w programie „Ameryka da się lubić”; fot. TVP

Formuła programu „Ameryka da się lubić” będzie nawiązywać do znanego już widzom Dwójki talk-show „Europa da się lubić”, który emitowany był w latach 2003-2008 oraz 2019. W ramach cyklu do studia będą zapraszani Amerykanie mieszkający w Polsce oraz goście specjalni, którzy wypowiedzą się o zwyczajach w swojej ojczyźnie w ramach tematu danego odcinka.

Talk-show nie powstaje na podstawie francuskiego formatu „Union Libre”, tak jak miało to miejsce w przypadku show „Europa da się lubić”. Jest to autorski pomysł Leszka Kumańskiego, który jednocześnie jest reżyserem i autorem scenariusza.

Nowy program poprowadzi Ida Nowakowska. Gospodynią „Europa da się lubić” była Monika Zamachowska (w ostatniej edycji obok niej program współprowadził również Adam Drzewicki). Telewizja Polska w październiku ub.r. zrezygnowała ze współpracy z dziennikarką przy morning-show TVP2 „Pytania na śniadanie”. W tej roli zastąpiła ją Małgorzata Tomaszewska.

TVP przenosi cykl na jesień, trwają nagrania

Premierowe odcinki „Ameryka da się lubić” na antenie Dwójki będzie można oglądać w jesiennej ramówce 2020 roku. Początkowo talk-show miał być emitowany od 25 kwietnia br., również w sobotnim prime-time. „Ameryka da się lubić” w swoim paśmie miała zastąpić drugi sezon widowiska „Dance Dance Dance”. Z powodu pandemii COVID-19 jego premierę przesunięto na 6 czerwca.

Program będzie się składać z ośmiu odcinków, właśnie trwają nagrania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dance-dance-dance-2-wyniki-ogladalnosci-tvp2-byla-liderem,7170713001912449a ##

Castingi na uczestników rozpoczęły się w marcu. Poszukiwane były osoby, które posiadają obywatelstwo USA, mówią po polsku (przynajmniej w stopniu komunikatywnym) oraz aktualnie mieszkają w Polsce.

Producentem „Ameryka da się lubić” jest Telewizja Polska, która przygotowuje show we współpracy z Agencją Artystyczną Kuman Team.

O tym, że Telewizja Polska planuje kontynuację talk-show „Europa da się lubić” w nieco zmienionej formule, informowaliśmy w lipcu ub.r. Publiczny nadawca był wówczas zadowolony z wyników oglądalności reaktywowanego po 11 latach przerwy program.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wiosna-2020-tvp-nowosci-kontynuacje-jacek-kurski-komentarz,7170744308033665a ##

TVP2 w czasie emisji talk-show była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 3,48 mln zł.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej