SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Show „Ameryka Express 2” ogląda 1,06 mln widzów. TVN liderem w 16-49

Reality-show „Ameryka Express 2” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,06 mln osób, o 230 tys. widzów mniej niż pokazywany rok temu początek programu „Starsza pani musi fiknąć”. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i zdecydowanym liderem w 16-49.

Uczestnicy „Ameryki Express 2”; fot. TVNUczestnicy „Ameryki Express 2”; fot. TVN

Program „Ameryka Express 2” na antenie TVN pokazywany jest w środy o godz. 21.30, począwszy od 4 marca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu wyniosła 1,06 mln osób, co przełożyło się na 8,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dotychczas największą widownię, wynoszącą 1,13 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek programu.

Dla porównania, emitowany w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. nowy program „Starsza pani musi fiknąć” gromadził średnio 1,29 mln widzów, co przekładało się na 10,15 proc. udziału w 4+, 11,94 proc. w 16-49 oraz 10,99 proc. w 16-59. Program stracił 230 tys. oglądających, ale ma wyższe udziały w grupach 16-49 i 16-59.

TVN w paśmie nadawania „Ameryki Express 2” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 11,02 proc., nadająca w tym czasie gł. „Na sygnale” i filmy fabularne. Trzecia jest TVP1 (6,98 proc.; różne audycje), a czwarty - Polsat (5,23 proc.; „Zawsze warto” i filmy fabularne).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest liderem.

Reality-show „Ameryka Express” to polska wersja formatu „Peking Express”, której dwie poprzednie edycje w naszym kraju nosiły nazwę „Azja Express”. Reality-show zakłada rywalizację par złożonych z gwiazd, które mają przebyć wyznaczoną trasę, dysponując minimalnym budżetem w kwocie 1 dolara na dzień na osobę (suma ta musi wystarczyć na wyżywienie), nie mogą płacić za transport i nocleg. Drużyna, która dotrze jako ostatnia do wyznaczonego w danym odcinku celu jest eliminowana.

Tym razem trasa wyścigu wiodła przez Gwatemalię i Kolumbię. Do Ameryki Środkowej i Południowej wyruszyło osiem par:

- Grażyna Wolszczak z synem Filipem Sikorą
- Paweł Deląg z Dariuszem Lipką,
- Karolina Pisarek z przyjaciółką Martą Gajewską-Komorowską,
- Małgorzata Heretyk z Ernestem Musiałem,
- Patrycja Markowska z Żanetą Luberą,
- Iwona Benjamin wraz z mężem Reggie,
- bracia Grzegorz i Rafał Collins,
- Marcin „Różal” Różalski z Bartoszem Fabińskim

Prowadzącą drugiej odsłony „Ameryki Express” została Daria Ładocha, zwyciężczyni „Agent - Gwiazdy 2”. Względem poprzedniej edycji projektu zastąpiła Agnieszkę Woźniak-Starak.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: Show „Ameryka Express 2” ogląda 1,06 mln widzów. TVN liderem w 16-49

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tt
1 milion to Lombard i inne tego typu oszczędne produkcje mają tyle oglądalności. Brawo kreacja TVN.
odpowiedź
User
Rocky
oj, coś słabo, wolę Polsat
odpowiedź
User
Qwert
Trafili im się fajni uczestnicy, ale jak zwykle słaby montaż. Brak napięcia, chaos, widać reżyserię.
odpowiedź