SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Amerykanie i Brytyjczycy lubią TikToka. Przyciąga ich bardziej niż YouTube

Obecnie użytkownicy w USA i Wielkiej Brytanii spędzają więcej czasu w aplikacji TikTok niż na platformie YouTube - wynika z danych firmy App Annie. Amerykanie poświęcają miesięcznie 24,5 godziny na TikToku, podczas gdy przeglądanie treści w YouTube zajmuje im 22 godziny.

TikTok (zajął pierwsze miejsce na Tajwanie oraz pierwsze lub drugie w dziewięciu z 22 krajów objętych pomiaremArticle

TikTok to obecnie jedna z najbardziej popularnych aplikacji społecznościowych na świecie. Według danych z wiosny 2021 r. korzystają z niej ponad 2 mld użytkowników na świecie.

Czytaj także: TikTok uruchamia funkcję Jump

TikTok angażuje bardziej niż YouTube

Teraz z informacji udostępnionych przez firmę analityczną App Annie wynika, że TikTok  zdobywa coraz większą przewagę nad innymi platformami społecznościowymi i internetowymi pod względem tak kluczowego wskaźnika, jak zaangażowanie odbiorców.

Dane App Annie wskazują, że obecnie użytkownicy w USA korzystający z urządzeń z systemem Android spędzają na TikToku średnio 24,5 godziny miesięcznie. To wynik lepszych niż w wypadku serwisu YouTube, w którym na przeglądanie treści Amerykanie poświęcają co miesiąc 22 godziny.

Analitycy zwracają uwagę na to, że zaangażowanie użytkowników TikToka w USA dynamicznie rośnie - jeszcze w grudniu 2019 r. odbiorcy spędzali na korzystaniu z TikToka 16 godzin, a wówczas YT miał przewagę z podobnym parametrem na poziomie 21,5 godziny.

Czytaj także: TikTok zapowiada przełom. Można będzie nagrywać trzyminutowe klipy wideo

Jeszcze wyraźniej przewaga TikToka nad YouTube rysuje się na rynku brytyjskim. Tam użytkownicy spędzają na korzystaniu z aplikacji 26 godzin miesięcznie, zaś należącej do Google platformie poświęcają jedynie 16 godzin w ciągu miesiąca.

Bardziej pocieszające dla YouTube’a informacje płyną z kolei z Korei Południowej. Według danych App Annie w tym kraju pod względem zaangażowania odbiorców ma on przewagę nad TikTokiem, bowiem w ciągu miesiąca przyciąga użytkowników na 40 godzin miesięcznie, a chińska aplikacja pozostaje z wynikiem 17 godzin.

Dołącz do dyskusji: Amerykanie i Brytyjczycy lubią TikToka. Przyciąga ich bardziej niż YouTube

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Znawca
Najgłupsze narody, wszystko się zgadza.
odpowiedź
User
Bollocks
Co za bzdury? Android wśród młodych w USA ma pewnie 15% udziału, reszta to iOS. Te dane są nic niewarte.
odpowiedź
User
Cucesy
COekawe, zachwyty i sypa ie milonami na ozdoby choinkowe, a w kraju nie ma bodaj ani jednego oddzialu paychiatri dzieciecej.... Polska koszmarek neoliberalizmu.
odpowiedź