AMS operatorem wiat przystankowych w Poznaniu przez kolejnych 10 lat

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA będzie przez 10 kolejnych lat zarządzać reklamą na wiatach przystankowych w Poznaniu. Nową umowę spółka zawarła w lipcu br. z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
AMS operatorem wiat przystankowych w Poznaniu przez kolejnych 10 lat

Międzynarodowe Targi Poznańskie zarządzają wiatami przystankowymi w Poznaniu od stycznia br., dzięki uchwale Rady Miasta Poznania podjętej w ub.r.

Jeszcze w ub.r. właścicielem 524 wiat przystankowych w Poznaniu był Zarząd Transportu Miejskiego, 350 należało do firmy reklamy zewnętrznej AMS SA, a 129 - do Clear Channel Poland. Dwie ostatnie firmy postawiły i utrzymywały te wiaty na własny koszt, a w zamian za to czerpały zyski z umieszczanych na nich reklam.

Umowa z AMS SA obowiązywała do czerwca 2019 roku, a z Clear Channel wygasła 31 grudnia ub.r. Władze Poznania zdecydowały, że po ich wygaśnięciu należące do tych firm wiaty odkupi MPK Poznań, które z tymi podmiotami podpisało umowy.

Przekazano je odpłatnie spółce MTP, a te będą nimi teraz zarządzać przez 10 lat. Karolina Nawrot, zastępca kierownika zespołu komunikacji korporacyjnej w MTP przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że Grupa MTP realizuje zadanie polegające na budowie, przebudowie i remoncie wiat przystankowych na obszarze administracyjnym Miasta Poznania. Częścią tego zadania jest zarządzanie contentem reklamowym na nośnikach citylight zlokalizowanych na wiatach przystankowych.

- Grupa MTP podjęła decyzję o nawiązaniu długofalowej współpracy z dwoma czołowymi operatorami reklamy outdoor w Polsce - firmą Stroer oraz AMS. Wybór partnerów został przeprowadzony zgodnie z procedurami obowiązującymi w spółce - na podstawie konkursu ofert.

Umowa z firmą Stroeer została zawarta 1 lutego br. na okres 10 lat - poinformowała Karolina Nawrot. Z AMS SA - w lipcu br.

Wiatami, które teraz obsługuje Stroer wcześniej zarządzała firma Clear Channel Poland - firma ma na nich do dyspozycji 400 nośników reklamowych. Z kolei do AMS należy 1086 powierzchni reklamowych typu citylight umieszczonych na 323 wiatach przystankowych.

Zgodnie z umową w ciągu trzech lat poznańskie citylighty uzyskają standard premium.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów