SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AMS korzysta ze sztucznej inteligencji przy tworzeniu reklam

Firma reklamy zewnętrznej AMS (należy do Agory)  wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia kontentu w sieci nośników reklamowych digital OOH AMS.

AMS po raz kolejny wykorzystuje możliwości sztucznej inteligencji. Po wdrożeniu pomiaru ruchu w galeriach handlowych z użyciem AI, spółka zastosowała potencjał tej technologii umożliwiając odbiorcom tworzenie treści kontentowych w sieci digital OOH AMS.

Narzędzie premierowo zostało wykorzystane przez uczestników konferencji „WTF is digital OOH? Klasyczna konferencja o cyfrowym medium” organizowanej przez IAB Polska. Dzięki przygotowanej przez AMS aplikacji użytkownicy mogli tworzyć obrazy przy pomocy AI i publikować je w czasie rzeczywistym na nośnikach Digital Indoor w galeriach handlowych i Digital Citylight na przystankach w największych polskich miastach. W ten sposób mogli w pełni wykorzystać możliwości i elastyczność Digital Out-of-Home oraz działanie w czasie rzeczywistym.

– Na co dzień tworzymy autorski kontent, specjalnie przygotowywany przez nasz zespół redakcyjny. Teraz przyszedł czas na AI. Dzięki sztucznej inteligencji każdy ma możliwość zostać artystą i tworzyć obrazy, a Digital OOH umożliwia prezentowanie tych dzieł w największej galerii sztuki, jaką jest miasto. Warto podkreślić, że akcja realizowana jest na ponad 600 ekranach digitalowych w całej Polsce – mówi Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty Digital w AMS.

To kolejny projekt AMS z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Rok temu firma po raz pierwszy wykorzystała jej możliwości, wdrażając zupełnie nowy standard pomiaru ruchu wokół nośników indoorowych w galeriach handlowych, oparty na setkach tysięcy zdjęć analizowanych przez sztuczną inteligencję. Po sukcesie tego pilotażowego wdrożenia, AMS na początku 2023 r. rozszerzył program badań i przeprowadził pomiary w kolejnych galeriach handlowych, wykorzystując innowacyjne rozwiązania autorstwa CitiesAI.

AMS Digital oferuje dotarcie do mobilnych odbiorców za pośrednictwem wszystkich kanałów Digital OOH – outdooru (cyfrowe Citylighty i Cityscreeny), indooru (galerie handlowe, bankomaty) i Video OOH (Traffic TV i Move TV). Według metodologii Gemiusa mierzony wskaźnikiem OTS miesięczny zasięg DOOH AMS wyniósł według testowej analizy 72,6 procent populacji Polski 7-75.

Dołącz do dyskusji: AMS korzysta ze sztucznej inteligencji przy tworzeniu reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl