SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki Murapol

Firma deweloperska Murapol rozpoczęła współpracę  z nowym ambasadorem - Andrzejem Bargielem - pierwszym narciarzem, który zjechał z K2. Działania pod hasłem "Murapol, najlepsze miejsca na świecie" prowadzą agencje K2 i K2 Precise.

Article

Kampania ma na celu repozycjonowanie marki Murapol jako dewelopera dostarczającego lokale dla bardziej wymagających nabywców, szukających innowacyjnych rozwiązań w swoich mieszkaniach. Firma chce też podkreślić swój dotychczasowy dorobek.

Andrzej Bargiel ambasadorem Murapolu

Grupa Murapol postawiła także na nowego ambasadora, ski-alpinistę Andrzeja Bargiela.

Współpracę wizerunkową i sponsorską nawiązano na 3 lata. W tym czasie sportowiec weźmie udział w kampaniach reklamowych i eventach promocyjnych dewelopera, zaś Grupa Murapol będzie sponsorem trzech  kolejnych wypraw wysokogórskich Andrzeja Bargiela, w tym tegorocznej.

- Andrzej Bargiel jest postacią podziwianą i bliską ideałom Murapolu – odważny i nowoczesny, a jednocześnie zawsze przygotowany i z respektem dla bezpieczeństwa - mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapolu.

Pierwszy spot kampanii można oglądać na kanale Grupy Murapol na Youtube.

Agencja K2 jest odpowiedzialna zarówno za całościową strategię oraz koncepcję kreatywną kampanii z Andrzejem Bargielem. K2 Precise zaplanowała do kampanii media. Działania w digitalu ruszą już pod koniec czerwca tego roku. Kolejne kampanie obejmą telewizję, reklamy prasowe, BTL, digital i outdoor.

Andrzej Bargiel wystąpił w ostatnich miesiącach w kampaniach reklamowych Banku Pekao oraz Lufthansy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki Murapol

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klient
Gość, który nie sprawdził tego developera i wmanewrował go w ten kontrakt powinien wylecieć z roboty. Psuje mu markę. Markę Bargiela oczywiście. Wiele wspólnot mieszkaniowych sądzi się z Murapolem o fuszery, których Ci "artyści" są autorami. I wygrywają. Jak na razie wszystko. Ja można było tego nie sprawdzić? Pozdrowienia dla Andrzeja!
3 0
odpowiedź
User
fajne
Ciekawa współpraca. Tego na rynku jeszcze nie było. Spot się dobrze ogląda. Podoba mi się.
1 1
odpowiedź