Andrzej Kołodyński po 25 latach odchodzi z funkcji redaktora naczelnego „Kina”, nowym szefem Jacek Cegiełka

Jacek Cegiełka przejął obowiązki redaktora naczelnego miesięcznika „Kino”(Fundacja Kino). Zastąpił na stanowisku Andrzeja Kołodyńskiego, który szefował pismu przez ostatnie 25 lat.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Andrzej Kołodyński po 25 latach odchodzi z funkcji redaktora naczelnego „Kina”, nowym szefem Jacek Cegiełka
Andrzej Kołodyński, fot. portalfilmowy.pl

Kołodyński pozostaje członkiem kolegium redakcyjnego „Kina”.

Jacek Cegiełka związany jest z miesięcznikiem od ćwierćwiecza. Pełnił w nim kolejno funkcję zastępcy dyrektora, dyrektora wydawniczego, a od 2002 roku jest prezesem Fundacji Kino. Współpracował także z innymi czasopismami filmowymi, m.in. z „Easy Rider. Teoria – analiza – krytyka”, „Cinema”, „Film Business”, „Film Pro. Filmowy Serwis Prasowy”, „Magazyn Filmowy SFP”.

 

Miesięcznik „Kino” ukazuje się od 1966 roku. Jest poświecony twórczości i edukacji filmowej. Zespół redakcyjny liczy obecnie dziewięć osób.

Wśród współpracowników pisma są się Bartosz Czartoryski, Piotr Czerkawski, Alicja Helman, Adam Kruk, Andrzej Pitrus, Tadeusz Szczepański, Tadeusz Sobolewski i Konrad J. Zarębski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu