SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Angelika Sokal-Szewczyk: z „Faktów” TVN do Onetu i Business Insider Polska

Angelika Sokal-Szewczyk, dotychczasowa wydawca internetowy i producentka social media „Faktów” TVN, odchodzi ze stacji. Od 1 sierpnia br. jako specjalistka ds. social media w Onecie będzie odpowiadać za obecność marki Business Insider Polska w mediach społecznościowych.

Article

W zespole internetowym „Faktów” TVN Angelika Sokal-Szewczyk pracowała od stycznia 2014 roku. Odpowiadała za planowanie i organizowanie pracy nad promocją i wydaniem treści programu w internecie (m.in. w social media) oraz Wydawała serwis fakty.tvn.pl.

- W zespole „Faktów” TVN Online spędziłam 2,5 roku. To był świetny czas, wypełniony intensywną pracą w koleżeńskiej i profesjonalnej atmosferze. Jestem wdzięczna za każdy dzień, który tam spędziłam i każde doświadczenie, które stamtąd wyniosłam. Nie mniej wdzięczna jestem Łukaszowi Grassowi i Rafałowi Drzewieckiemu za zaufanie, którym mnie obdarzają, przyjmując mnie do swoich zespołów. Przede mną ambitne i z pewnością rozwijające zadania. Nie da się ukryć, że jestem bardzo podekscytowana przejściem do Onetu i Business Insidera - informuje w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Angelika Sokal-Szewczyk.

Od 1 sierpnia br. Sokal-Szewczyk zostanie członkinią zespołu Rafała Drzewieckiego, który nadzoruje media społecznościowe w Onecie. Jako specjalistka ds. social media będzie odpowiadała za obecność w mediach społecznościowych serwisu Business Insider Polska.

Angelika Sokal-Szewczyk od kwietnia do grudnia 2013 pełniła funkcję PR managera i copywriterki w firmie Sellupp. W latach 2009-2013 pracowała jako wydawca serwisu Gadu-Gadu.pl i redaktor działu wiadomości oraz specjalistka ds. PR w GG Network.

Business Insider Polska jest serwisem, w którym publikowane są informacje biznesowe oraz technologiczne z Polski i świata. Należy do grupy Onet-RASP i jest polską wersją amerykańskiego serwisu stworzonego przez Henry’ego Blodgeta. Został uruchomiony w połowie maja br.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. wszystkie strony Grupy Onet-RASP zanotowały 19,53 mln realnych użytkowników i 2,77 mld odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Angelika Sokal-Szewczyk: z „Faktów” TVN do Onetu i Business Insider Polska

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Niki
nigdy nie pracowała w Faktach
12 10
odpowiedź
User
Bonson
Siedz tam Mikuś w tej kanciapie na mopy i tłitteruj. To max, na co Cię stać. Trzymaj się tych mopów.
11 8
odpowiedź