SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Animowano-pornograficzny spot reklamowy na jubileusz Diesela(wideo)

Marka odzieżowa Diesel z okazji 30-lecia istnienia rozpoczęłakontrowersyjną kampanię reklamową. Udostępniony w internecie spotłączy ujęcia ze starych filmów pornograficznych i wstawki animowanezakrywające w zabawny sposób niecenzuralne treści.

W kampanii rozpoczynającej się pod hasłem "Dirty Thirty"(BrudnaTrzydziestka) marka odzieżowa Diesel świętuje jubileusz swojegoistnienia i promuję linię ubrań o takiej nazwie. Kontrowersje budziużyty w akcji spot, w którym do ujęć z filmów pornograficznych zlat 80. wmontowano animowane elementy w zabawny sposób zakrywająceniecenzuralne treści. Pod koniec mającego mimo to wyraźnieobsceniczną wymowę filmiku pojawia się data 11 października, kiedydo sklepów trafi jubileuszowa kolekcja ubrań Diesel, a jedna zaktorek mówi: "To będzie prawdopodobnie najlepsza imprezaurodzinowa w całym twoim życiu".




Stylizacji na film pornograficzny dopełnia opatrzenie filmusymbolami XXX i NSFW oznaczającymi odpowiednio treści niecenzuralnei nieodpowiednie do oglądania w pracy w obecności osób trzecich.Kontrowersyjna kampania, którą przygotowała agencja Viral Factory,ma oprócz budowania wizerunku Diesela jako marki nieprzewidywalnejpromować organizowany przez nią cykl jubileuszowych imprez.

Warto przypomnieć, że poprzednia niekonwencjonalna akcjareklamowa Diesla zdobyła grand prix na festiwalu w Cannes. Kampaniaprezentowała dwie dziewczyny, które okradły sklep z ubraniami tejmarki, porwały chłopaka i zamknęły się w pokoju hotelowym, izachęcała internautów przez pięć dni do oglądania bezpośredniejtransmisji z pomieszczenia i głosowania, co te trzy osoby mają nasiebie włożyć.

Dołącz do dyskusji: Animowano-pornograficzny spot reklamowy na jubileusz Diesela(wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl